xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Startvikt 92 kg Längd 175 cm
-1,8 kg vecka 1
-2,5 Kg vecka 2
------------
-4,3 kg totalt
Midja: -5 cm
Mage: -5 cm
Stuss: -5 cm
Lår: -2 cm
Vad: -1 cm
Arm: -1 cm
Har nu pratat med min coach och det var inga problem med att frysa mitt medlemsskap till oktober. Däremot poängterade hon att detta hörde till undantagen, men det är ju positivt att det går att förhandla med dom. Jag kommer ju att fullfölja mitt medlemsskap, det blir bara uppskjutet till efter förlossningen.
Kikar in ibland och följer er alla här.
Lycka till! Möt sommaren som smalare, gladare och ännu snyggare personer!! Jag däremot kommer bara att bli tjockare och tjockare om allt går som planerat!
Startvikt 92 kg Längd 175 cm
-1,8 kg vecka 1
-2,5 Kg vecka 2
------------
-4,3 kg totalt
Midja: -5 cm
Mage: -5 cm
Stuss: -5 cm
Lår: -2 cm
Vad: -1 cm
Arm: -1 cm
Är på dag 11 helfart och sjukt pepp! Har gått ner 5 kg på 1,5 vecka. Var på mitt första gruppmöte i tisdags.. känner kanske inte direkt att det var någon super höjdare. Vi var 22 i gruppen, vilket kändes lite för stort för att känna att man kan öppna sig och verkligen dela med sig av sig själv. Dessutom pratade bara coachen om sådant som stod i boken, jag blev lite besviken för jag menar det kunde jag ju läsa själv. Men jag hoppas det skall kännas bättre framöver så det blir lite mer meningsfullt. Har precis gått över till mental träning spår 2, jag gillar det skarpt! Det första spåret var jag duktigt trött på vid det här laget. Tar ni andra psylliumfröskal ( stavning?!) och fiskoljekapslar? I såfall hur mycket? Och en kanske ite fånig fråga men; Får jag ta nässpray och alvedon? ( Dunderförkylning)
Nässpray och alvedon får man ta. Jag tar omga3 kapslar 6 st av XV egna märke. Min coach sa att tar man det på morgonen så kickar det i¨gång förbränningen med lite fett i kroppen och att det hjälper tarmarna så att man inte blir förstoppad. Jag har inte haft problem m ed magen så jag har inte börjat ta fröna.
Synd med dina möten, i min grupp är vi 14 och det är otroligt peppande att gå dit!
Tack tjejer!!! 
Vi kommer fixa detta alla!!!
Nu kommer den förba***de helgen..
,
Förr så längtade man hela veckan, just nu känns det som att man hellre skulle jobba konstant.
Så mycket enklare utan alla frestelser som helgerna innebär..

..
På Onsdag är det dags för första gruppträffen, då har jag kört helfart 24 dagar, ska bli spännande att scanna in sig och se vad som hänt.
Kul att läsa denna trån, mycket pepp och tips.
faan vilken bra dag det har varit idag. Kom i mina gamla slitna jeans som jag inte kunde knäppa i höstas och nu var det hur enkelt som helst. Nästa så att de gled ner på mig när jag gick... UNDERBART!!! 
Räknade just efter och jag har gått ner 17.5 kg sedan jag började på XV i oktober! Nu är det bara 5,5 kg kvar till ett hälsosamt BMI. Nice!