xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
någon av er tjejer som under tiden ni gick på soppor försökte bli gravida?
om någon av er haft svårt innan att bli gravida såg ni ett ljus om att bli mer fertila sedan när ni kom ner på er normal vikt? kanske blev gravida?
jag skall försöka mig på så småningom att bli gravid kanske inte första 10v men så fort jag kommer ner i mindre omkrets.. men de sägs ju att ju mer "normal" viktig du e desstå mer fertil blir man.
idag skall jag till gruppträff 6 och det skall bli intressant!!
någon av er tjejer som under tiden ni gick på soppor försökte bli gravida?
om någon av er haft svårt innan att bli gravida såg ni ett ljus om att bli mer fertila sedan när ni kom ner på er normal vikt? kanske blev gravida?
jag skall försöka mig på så småningom att bli gravid kanske inte första 10v men så fort jag kommer ner i mindre omkrets.. men de sägs ju att ju mer "normal" viktig du e desstå mer fertil blir man.
idag skall jag till gruppträff 6 och det skall bli intressant!!
mozilla: Hur går det med viktklubb.se? Har du gått ner i vikt sedan du gick med där? Jag har en prov-vecka gratis där nu och kollar runt lite, tycker att det verkar bra sen när jag slutar med helfarten! Känns som man behöver ha lite koll på kalorierna, i början åtminstone...
Jag vill verkligen berömma er alla för hur duktiga ni är!
Jag är en sån periodare, ena stunden går de bra nästa vecka skiter de sig totalt och så är de hela tiden.
Hur tusan håller man fokus?
2 veckor på helfart avkarat, går hyfsat, men jobbigt på helgerna då jag är alldelens för "aktiv" blir yr och svimfärdig, måste lära mig att ta de lungt..
gått ner 12,5 kg nu ...