xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag börjar verkligen känna mig smal och snygg igen. Det känns så himla roligt... Nu vill jag bara få mer energi så att jag kan börja träna och känna mig smal, snygg och vältränad 
Hur går det för er andra där ute???

Hej! Får man vara med här? Jag började på helfart igår och har så sjukt ont i huvudet idag. Mår dessutom illa. Har någon annan mått såhär i början? Har drygt 20 kilo att gå ner, så jag behöver ju gå på helfart ett bra tag. Blir det lättare snart?
Hjälp! Jag håller på att beställa musli på minmusli.se och planerar att äta lättfil med musli till lunch under jämvikten. Lunchen ska då vara ca 400 kcal. Hur många kcal är det per dl lättfil? Så jag vet hur onyttig musli jag kan beställa

Nu har jag ätit mat i en vecka och det smakar gudomligt! Försöker njuta av varje tugga och äte långsamt. Har gått ner ett kilo under veckan dessutom trots att jag varit dunderförkyld och inte kunnat röra på mig alls. Så jag är jättenöjd.
Dock har jag ett problem. Blir snorigt hungrig ca 20-30 minuter efter jag ätit! Äter sex gånger om dagen och håller mig till knytnävarna (tar väl iofs lite mer ibland) men hur i hela friden kommer det sig att jag är så hungrig och att jag fortsätter gå ner? Äter ju till och med potatis, fullkornsbröd och bulgur. Är det så att ämnesomsättningen är igång så att det går av bara farten? Borde jag äta mer/mindre? Någon som varit med om liknande eller som kan tänkas veta vad det beror på?