xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Fan va är felet på mig?
Varför kan jag inte hålla mig?
Har inte tränat på en vecka och har ätit både pizza och vitt bröd. Magen mår kass o likaså psyket, ändå trycker jag i mig skiten. VARFÖR?
Fan va är felet på mig?
Varför kan jag inte hålla mig?
Har inte tränat på en vecka och har ätit både pizza och vitt bröd. Magen mår kass o likaså psyket, ändå trycker jag i mig skiten. VARFÖR?
Shit vad svårmotiverat det är nu när jag vet att jag ska börja äta om en halv vecka... Är sjukt hungrig, och jag ska såklart inte äta men så här på sluttampen känns det som en kamp.
Sjukt jobbigt!
hej kan jag vara med här?
Shit vad svårmotiverat det är nu när jag vet att jag ska börja äta om en halv vecka... Är sjukt hungrig, och jag ska såklart inte äta men så här på sluttampen känns det som en kamp.
Sjukt jobbigt!

Jag kör ju halvfart.
tog bara helfart två veckor. De funkade inte för mig alls. Jag studerar och kände av i skolan att jag inte kunde tänka ordentligt, jag förstod inte riktigt vad dom pratade om på lektionerna osv.
Sen blev jag yr , deprimerad och trött.
Så halvfart gäller för mig. Men de är fan inte lätt de heller :( Varför stoppar man i sig onyttiga saker när man vet va de gör med kroppen?
Jag tycker personligen att det är väldigt viktigt att redan under helfart och halvfart arbeta med strategier för hur kosten ska se ut under lifetime. Trots allt kan man faktiskt inte gå tillbaka till att äta som man gjorde när man gick upp i vikt. I mitt fall så är jag väldigt kolhydratkänslig så jag lär få vara väldigt strikt med det. Speciellt de första 1-2 åren så att inte kroppen letar sig tillbaka till sin gamla trivselvikt.
Jag har 20 veckor kvar på helfart, om jag fortsätter gå ner med det intervall som jag brukar. Ska bli såå spännande att se resultatet!