• Svar på tråden xtravaganza
  • emmgus
    Mary7812 skrev 2011-02-01 21:07:13 följande:
    Jag vet att många som deffar kör kesella light och funlight. Kör bara!
    De är ett alternatvi om man faktiskt blir sugen på något sött. och tillsammans med lite hackade nötter eller lite bär i så blir de som en liten efterrätt =)
  • Ninjisen

3 veckor bara vlcd nu!! :) ska väga mig imorrn bitti.. Men nu har vågen stått still 3 dagar suck..

• Mary7812
    Ninjisen skrev 2011-02-02 07:37:27 följande:
    3 veckor bara vlcd nu!! :) ska väga mig imorrn bitti.. Men nu har vågen stått still 3 dagar suck..
    Kämpa Nijisen! Jag håller på dig Skrattande
  • rockmind
    emmgus skrev 2011-02-02 06:22:15 följande:
    De är ett alternatvi om man faktiskt blir sugen på något sött. och tillsammans med lite hackade nötter eller lite bär i så blir de som en liten efterrätt =)
    Kan bara hålla med om kesellan som ett perfekt mellanmål! Jag varierar den med olika frysta bär och ibland lite nötter eller solrosfrön i också! Kan även rekommendera Keso med päron/vaniljsmak eller ananas-smak!
  • ACPK
    Mary7812 skrev 2011-02-01 21:04:39 följande:
    Ja, jag längtar jag med! Jag väger mig på morgonen och tänkte svänga förbi centret på torsdag morgon för att få en sån exakt vikt som möjligt där. Men självklart så väger jag mig hemma oxå :)

Jag väger 74,1 idag och har 65-67 som mål så vi har lika mycket kvar att tappa under halvfarten. Jag tror att APCK oxå ligger däromkring Glad. Klart att vi stöttar varandra, det är bara roligt att följas åt.
    Ja jag kan rapportera att jag hade kört helfart i tre veckor igår och vägde då 69,6 kg. Bara 1,3 kg ner 3:e veckan men det va en jobbig vecka oxå och jag motionera inte så mycket. Har haft som delmål att jag ska väga 68 kg på lördag så nu ska jag kämpa på som bara den. det blir crosstrainer varje kväll fram till lördag.

Sen blir det uppehåll med skidor i sälen en vecka och därefter helfart igen.

Mitt mål är 62 kg så vi ligger rätt lika i vad vi har kvar.
    Nu kämpar vi vidare! Så bra med allt stöd här!
  • doffe29

Nån fler än mig som blir yr när man reser sig upp hastigt??
    förr hände det nån gång då och då nu händer det alltid..

• ACPK
    doffe29 skrev 2011-02-02 14:52:22 följande:

Det händer mig jämt! Men jag är van vid det för jag har väldigt lågt blodtryck!
  • modestyclara

japp, i slutet på båda mina helfartsperioder...jag har tagit det som ett tecken på att det är dags för halvfart...
  • rockmind
    Nån fler än mig som blir yr när man reser sig upp hastigt?? förr hände det nån gång då och då nu händer det alltid..

Hände mig också i slutet av min första helfartsperiod (körde helfart i 10 veckor i höstas) och nu när jag började om med helfart efter nyår så kände jag av det direkt från början och körde bara helfart i 2,5 veckor. Tror att man ska ta det lugnt om man känner så ofta, inte träna för hårt och så.
  • Mary7812

Idag är min sista dag på helfarten och jag har precis lagat till morgondagenskyckling... Guuu så svårt det var att inte provsmaka en bit för den såg så mör och god ut. Haha!

Är riktigt laddad för vägning imorgon och förväntar mig ett bra resultat. Blir nog lite besviken annars... Men men...  Nu blir det upptrappning till på söndag, för att på måndag kombinera upptrappning med halvfart stuket. Ska bli såå skönt att kunna träna ordentligt igen!

Doffe: Jag har oxå känt så men mest i samband med träning (under och efter). Ring din rådgivare på Xtravaganza och hör med henne/honom.

Jag har fått en svart prick i munnen, vet att en kompis fick flera när hon körde helfart. Är det något som någon här upplevt?