xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jävlar! 12.5 kg Gud va duktigt.. Dag 13 för mig idag fått ner 3.5 :) ändå startade jag på 92 kg :) skiiit.. Nu får det gå fortare..
Glömde tillägga att min granne tappar 10cm i midjemått sen hon startade med sitt viktklubbande för ca 3 månader sen. Vad hon tappat på vågen har jag dock inte koll på ![]()
Idag börjar min viktresa..
jag såg redan igår på gruppträffen att efter tränat mkt och ätit rätt utan fattiga kalorier har jag lyckats gå ner 5kg på två veckor.. då är det bara 30kg kvar! :)
Hej! Jag hoppar gärna in i den här tråden. Är på dag 13 på helfart och är sjukt seg nu... Har kurat ner mig i soffan framör alla sitcoms och tycker sjukt synd om mig själv. Har nog bara en dålig dag överlag men att dricka soppor gör ju inte det hela roligare...
Sen så vägde jag mig imorse och hade gått upp 1kg (!!!) sen igår. Sjukt skumt... Jag vet såklart att man inte ska väga sig varje dag men det är riktigt jobbigt att låta bli.
Igår på dag 12 hade jag gått ner totalt 5,1kg. Dagens pluskilo försöker jag förtränga.... 
Startvikt var 81,1 och igår vägde jag 76. Är 1.68m.
På min viktminskningshimmel finns det bara ett litet grått orosmoln. Det är litet men det skymmer ibland solen och skuggar vägen mot mitt mål. Det lilla molnet står för oron över att få mycket överbliven hud på mage, lår, armar och rumpa.
Tycker verkligen det känns jätteläskigt att få en massa hud som hänger. Vet inte hur realistisk min rädsla är. Hade ju nått halvägs på mitt mål hösten 2009 och tyckte inte det var såå farligt då, men hade ytterligare 20 kg kvar då. Någon annan som känner som jag? Operation är både läskigt och DYRT!
2 veckor på helfart avkarat, går hyfsat, men jobbigt på helgerna då jag är alldelens för "aktiv" blir yr och svimfärdig, måste lära mig att ta de lungt..
gått ner 12,5 kg nu ...
Idag är jag på topp igen ! Mår fint, har varit och vibbat och tagit 40 min promenad ! Såg för första gången på läääänge en 7:a på vågen i morse !