xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Nu ska jag snöra på mig skorna och försöka ge mig ut och jogga. Hatar de men vill gärna tycka om de så jag ger de ett försök.
Så underbart det var att få äta idag, att bara gå ner till matsalen och äta med mina kollegor och snacka skit med dom fastän jag satt med min lilla matlåda.
3 veckor på helfart resulterade i 7,3kg i viktminskning, varav 6kg av dom i fett.
-12cm i midjan
-5cm runt höft och lår
-4cm under bröstet
-3cm runt vaden
Helt klart 3 välinvesterade veckor!!!
Mozilla: ja det blir ju aldrig helt rätt när man mäter sig.. Svårt att få det på samma ställe.. Särskilt byst/midja/stuss.. Sen vågen e ju lurig.. Jag väger mig direkt när jag vaknat men man väger ju alltid mer på kvällen pga all vätska man druckit.. Förstår inte riktigt vart all vätska tar vägen över natt sådär.. Det är ju mer än ett kilo skillnad morgon/kväll... Ska nog börja mäta o väga mig varannan.. Så jag får hoppas på bättre resultat näst vecka.. 4.7 kilo på 3 veckor helfart är väldigt lite.. Vissa i min grupp gick ner det på första veckan. Hoppas hoppas det vänder!
Åh, blir så trött på mig själv. Borde ju gå ner fyra-fem kilo till på halvfart. Tränar en massa men äter för mycket. Å andra sidan går jag ju inte upp. Vore bara så skönt om jag hade utnyttjat all träning lite. Skärpning!
Hej!
Var på min andra gruppträff nu i veckan och är 5e dagen på soppor idag. Känns mycket bra förutom att jag är lite småhungrig hela tiden =) Men jag har inte varit trött eller yr eller ngt sådan. Har varit på gympa och spinning o ute gått o har inte känt att jag inte orkar eller ngt! wuhu!
Men hur vet jag att jag kommit till ketosfasen? Jag borde ju vara där nu? Men känner mig inte särskilt annorlunda =) Vet att jag kan ta detta med min coach med men var sugen på att hoppa in i denna tråden och diskutera lite.
Ska förresten gå ned från 72,4 till 55 kg
Hare göt heeeej
-jule-

Jaa det är ju så ju mer man har ju fortare går det.. Jag ska ner 27 kilo men gick ändå bara ner 1.8 första veckan.. Dom i min grupp blev av med 3-4 o vi är lika stora.. Ah skit ska inte klaga för mkt men gamla jag hade åkt och handlat snask för hundratals kronor o slängt mig i soffan.. Men nu är jag nästan lite förbannad på min kropp istället haha. Ska ska ska..
Då är det dags för helg igen. och dessutom ser det ut som man blir arb-lös i 2v, surt känns lättare med rutinerna när man jobbar. men man får väl aktivera sig med nåt, och träna lite mera
. jag upplevar att man blir mer hungrig/sugen på helgerna men det beror väl på att man är igång mer och gör en massa roligt, te.x så har vi varit ute med skotern och grillat varje helg, dottern (snart 3år) tjatar hela veckorna att vi ska åka skoter, grilla och dricka varm O´boy.
Jag har på söndag klarat min tredje vecka på helfart har idag gått ner 8,5 kg. Första veckan var -3,7 andra veckan - 2,3 och denna veckan hittils - 2,5. Det har verkligen gått som på en dans förutom med magen som verkligen inte vill vara med! Har fått ta microlax två gånger och laxuberal. Äter mina psylliunfröskal varje måltid och tar mina fiskoljekapslar men nej det går ändå inte. Ngn med samma problem? Jag känner idag att jag börjar tappa motivationen lite. Är sugen och hungrig och lite deppig. Har pga en envis förkylning inte kunnat varken träna eller promenerat denna eller förra veckan. Har även slarvat med den mentala träningen