xtravaganza
Åh! Efter en vecka som haft 5 timmar kortare dygn (känns det som) har den här tanten äntligen fått tid över för gymmet igen. Blev 1,5 timme igår kväll och nu i morse var jag där i 50 minuter "bara", fick bryta då kroppen var mör från gårdagen *fniss*
Smygvägde mig på min mammas våg i onsdags o nu är det ju inte helt korrekt eftersom det inte var den vågen jag ställde mig på när jag drog igång denna soppomgång..men den visar på en vikt 2,7kg mindre än när jag klev upp på grannens förra måndagen. Kommer att ta även nästa vecka på soppor och sen får jag se hur jag gör. Jag mår så förträffligt bra; ingen huvudvärk, inget matsug o humöret är på topp! Dock vet jag att när denna sopptid är över så kommer jag att äta som på halvfart även då jag nått min trivselvikt bortsett från att jag kommer ha fullkornsris samt quinoa som tillbehöver till de måltider som behöver ett tillbehör, i övrigt kommer det att vara ugnsrostade grönsaker som gäller. Förhoppningsvis så trivs magen bättre utan pasta o potatis