xtravaganza

Tjejer!
Någon som vet vad som är bra %-värde på Tanitavågen vad gäller fett, vatten o muskelmassa? Någon som ska på en gruppträff som har lust att fråga sin coach? Det jag vill veta är vilka % man ska ligga på på de tre olika för att det ska vara hälsosamt och bra
hej igen... efter 18 dagar helfart och 7 kg lättare så valde jag att börja äta igen.
då jag är otroligt "dålig" / "kräsen" gällande mat så "kan" jag inte följa extravaganza tallriken med matförslag i boken,, kan låta fjantigt o löjligt och att även jag kan lära mig att tycka om det, men jag kan inte få ner varken ett ägg, keso eller gröt! men iallafall så kände jag att nu behöver jag börja äta och jag har grunnat o grunnat... och tänkt att även om jag har svårt o följa deras rekomendationer så borde jag ju kunna gå ner i vikt om jag tänker på VAD jag äter och att jag håller igång med träning och motion!! jag känner mig lite halvt misslyckad att jag inte helhjärtat kan gå efter xtravaganza.... vad tycker ni? hur ska jag göra? sumpar jag alla kilon jag gått ner nu när jag gör såhär? :((
idag åt jag ett riktigt grovt bröd med mycket frön o kärnor i, 1 tunn liten skiva bröd med skinka tomat gurka och riktigt smör på. till lunch blir det en köttfärsås på nötfärs och max 1 dl fullkorn/dinkel pasta till...sen vet jag inte ikväll förutom att jag tar xvlcd till mellanmålen.. vad tror ni?
Så nu har jag träffat min coach och bestämt mig för att efter 11 dagar börja äta igen.
Min kropp pallar de inte helt enkelt. Idag tex fick jag massa utslag i hela ansiktet och har ju mått dåligt.
Hon trodde detta berodde på att jag va soppas liten o min kropp inte gör om de fettet jag har till energi.
Men nu fortsätter jag på halvfart och hoppas jag fortsätter går ner.
-4,2 kg hittils =)