• Svar på tråden xtravaganza
  • Gladhannapanna

Jag har vägt ungefär så här tidigare, men det var inte så lång period tror jag. Vägde ungefär så här när jag blev gravid första gången för drygt 4 år sedan.

MItt mål totalt är att gå ner ca 20 kg, har gått ner 6 med hjälp av alli och kosten och ca 7 med xtravaganza så det är faktiskt inte så himla mycket kvar. Försöker tänka så när det är segt!

• Poppins
    Gladhannapanna skrev 2010-04-16 11:05:16 följande:
    Jag har vägt ungefär så här tidigare, men det var inte så lång period tror jag. Vägde ungefär så här när jag blev gravid första gången för drygt 4 år sedan. MItt mål totalt är att gå ner ca 20 kg, har gått ner 6 med hjälp av alli och kosten och ca 7 med xtravaganza så det är faktiskt inte så himla mycket kvar. Försöker tänka så när det är segt!
    Ja men då beror det säkert på det, att du faktiskt kämpar med dom sista kilona Dom brukar ju sitta som berget!!!
  • emsson

Pyttis: kämpa på bara du gör det bra!! och du har ju målet inte allt för långt bort!!! Ett litet tips kan ju vara att lägga lite extra krut på träningen och köra stenhårt en vecka för att komma los från platån du verkar hamnat i! =)

• Gladhannapanna
    emsson skrev 2010-04-16 17:44:21 följande:
    Pyttis: kämpa på bara du gör det bra!! och du har ju målet inte allt för långt bort!!! Ett litet tips kan ju vara att lägga lite extra krut på träningen och köra stenhårt en vecka för att komma los från platån du verkar hamnat i! =)
    Jag ska börja med gymträningen i veckan, har inte kunnat träna så mkt eftersom jag opererades för framfall i början av mars och inte får belasta bäckenbotten på 6-8 veckor!
  • Marran79

Dag 3 påbörjad och det känns oväntat bra. Däremot är vissa smaker inte bra. Måste in och byta ut dom mot de som är lite godare. Hittade en riktig favorit igår. Blandade i några droppar pepparmintsessens i chokladshaken igår. Blev supergott. Tips från xtravaganzaboken som var en riktig höjdare. Prova!

Är det någon som har tips om hur man kan förbättra shakerna?

Jag delar upp alla shakerna på 2, 6 mål om dagen alltså. Ser att många rekommenderar 5 mål om dagen. Är det dumt att göra som jag gör, sen när man ska börja äta alltså? Vad tror ni.

Fick riktigt bra peppning igår. Fick höra om kompis kompis som gått ner 50 kg med XV. Sånt är ju alltid kul att höra. Kan hon så kan vi!

• BHJE
    Marran79 skrev 2010-04-17 09:54:55 följande:
    Dag 3 påbörjad och det känns oväntat bra. Däremot är vissa smaker inte bra. Måste in och byta ut dom mot de som är lite godare. Hittade en riktig favorit igår. Blandade i några droppar pepparmintsessens i chokladshaken igår. Blev supergott. Tips från xtravaganzaboken som var en riktig höjdare. Prova! Är det någon som har tips om hur man kan förbättra shakerna? Jag delar upp alla shakerna på 2, 6 mål om dagen alltså. Ser att många rekommenderar 5 mål om dagen. Är det dumt att göra som jag gör, sen när man ska börja äta alltså? Vad tror ni. Fick riktigt bra peppning igår. Fick höra om kompis kompis som gått ner 50 kg med XV. Sånt är ju alltid kul att höra. Kan hon så kan vi!
    5-6 mål om dagen är ju vad man ska äta, allt beroende på när man börjar o slutar sin dag. Jag har alltid kört (o kör fortfarande) på att äta med ca 3,5 timmes mellanrum och vissa dagar blir det 6 mål, andra 5. Det viktiga är ju att man äter mest protein på kvällen samt att man inte går hungrig för länge och att man undviker helt att bli så där hungrig att man stoppar vad som helst i munnen. På mitt viktcentra har man berömt mig för hur jag lägger upp mina måltider o håller fast vid dom även om jag inte är ett dugg hungrig; då tar jag en shake - har alltid sådana hemma trots att jag är i mål och är på jämnvikt
  • trassle
    Hej,är någon av er hungriga fast ni är i ketos?Jag är fortfarande vrålhungrig emellanåt fast alla tecken (och stickorna från apoteket) tyder på ketos??
    Marran79:Låter gott,måste prova med essanser!
    Jag dricker en shake på morgonen för jag är hemskt hungrig på morgnarna,sedan delar jag upp lunchen på 2 (oftast en ready-to-drink för jag är pch tränar,så halva före och andra halvan efter träningspasset), sedan en soppa till middag.
  • Gladhannapanna

Trassle: Jag var jättehungrig hela första veckan. Men om jag var som du skulle jag nog prova att dela upp både morgon coh kväll under en dag och se om det blir bättre.

Fortfarande ingenting på vågen, så himla frustrerande! En hel vecka nu...

• Månefrost

trassle: jag var hungrig i fyra veckor på helfart. På lördag börjar helfarten igen

Isak 060117 & Lowe 081130
Svar på tråden xtravaganza