xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Någon som tagit värktablett under tiden ni gått på helfart?
Är dunderförkyld och väldigt ont i huvudet, men det känns som att t ex Ibumetin kan bli väldigt skarpt för en "tom" mage.
Alvedon brukar tyvärr inte funka på mig.
Imorgon blir det intervallträning på löpbandet VARFÖR kan inte snön bara försvinna så man kan springa ute???? Vill ha vår nu!!!
Anmälde mig till Vasaloppsspinningen nu iallafall, det ska bli superkul! (och svettigt...)
Jag har oxå varit superförkyld förra veckan och taf Ipren de gick huuur bra som helst.
Zhara: Fasen vad du springer!! Hur långt brukar du springa ungefär?? Jag har precis kommit igång med att jogga på löpbandet men de är segt...kommer mig bara 3 km på 25 minuter =( Men de blir väll bättre!
Hej alla! Var på Lifetime-träff igår. Det var väldigt trevligt att träffas i en större grupp. Vi var bara tre stycken i vår grupp tidigare. Var riktigt positiv när jag gick därifrån. Dessutom hade flera kommenterat mitt foto (som de tagit för att ha i annonser) på väldigt positiva sätt. Typ "Vad snygg hon har blivit!" "Vilka långa smala ben!". Det om något taggar ju eftersom de säger det till andra och inte bara för att vara "snälla". KUL!!
På tal om att springa så ska vårt Viktcenter fixa en buss till Växjö till Vårruset och då tänkte jag hänga på.
Så det är här Ni är! Tyckte det var lite dött i den andra tråden tills jag insåg att den var stängd.
Går på halvfart nu. Ligger dock still i vikt. Jag tar 1 vecka till innan jag bestämmer om jag ska köra några veckor till på helfart. Det hade ju varit skönt att bli av med de där sista 4-5 kg också
Längtar också tills snön försvinner så att man kan ge sig ut och motionera utan att riskera att bryta lårbenshalsen...
Trevlig helg på er allihopa!
Å vad roligt det lät med buss till Vårruset - det ska jag föreslå på mitt viktcenter Jag har inte sprungit på löpbandet än, men jag springer varje dag till bussen och det orkar jag nu
Idag har jag köpt mig ett par jeans!! Helt fantastiskt, stl 42 och de är nästan lite stora! Jag är väldigt lycklig! Jag är inne i ett viktras nu, tappar 2-5 hg per dag - kul kul!
Jag har faktiskt fuskat lite på halvfarten... Åt en pannkaka förra helgen, ett pyttebett på en semla och nu njuter jag av ett glas rött med god ost...
Har gått ner 43 kg nu, 3 kvar till mitt mål men - nu vill jag ju gå ner mer! Det har precis börjat att ta ordentligt på benen som är "mitt problem", låren är ett enda stort sladder... För att inte tala om rumpan - jag har ingen längre, bara en massa mjukt häng Men jag hoppas att det det tajtar till sig.