xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Tyvärr hade jag gått upp 0,6kg vid vägningen idag men det är första uppgången sen starten den 4 oktober så jag blir inte så orolig. Det har varit mycket i veckan med sjuka barn och inskolning på dagis som inte funkar så bra och så har jag börjat jobba. Det är svårare att fixa bra mat på jobbet om man inte har tid att planera sin matlåda... Ska ta nya tag!! Jag har ju passerat min målvikt och har en "buffert" på tre kilo men jag trivs så här och ska jobba för att hålla den.
Klunsen, jag har gått upp 7hg insåg jag när jag vägde mig igår... Ska oxå ta nya tag och sluta höfta så mycket... Och så ska jag bli bättre med att planera mellanmål, blir mycket frukt...
Lycka till, till oss ;)
Usch, idag har jag verkligen kännt mig vrålhungrig! Magen skriker riktigt efter mat. Jag fryser och känner mig allmänt orkeslös och sådär illamående som man gör när man inte ätit på länge.
Har inte kännt såhär innan under mina 8 veckor på helfart.
Hoppas bara det vänder snart för jag vill inte ge upp helfarten riktigt ännu. ![]()
Flippen: har hungerkänslan lags sig ännu? Hoppas det! =) Allt var ju så lätt när de väl släppte och suget försvann!
Jag började då på upptrappningen i går så nu har jag precis ätit ägg och keso (jobbat natt så nyss vaknat) ååå vilken fröjd det är! Men oj vad mätt man blir på så lite! Skönt, då vet man att magsäcken gått ihop sig!
Mozilla: hur ska jag få det att gå ihop med 6 måltider då jag vakar av? Kommer kanske gå upp vid 12-tiden men då stupar jag ju i säng vid 9 på kvällen...så hur ska jag lyckas trycka i mig 6 måltider på 9 timmar?? Hur gjorde du?