xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Vi har ju vårruset här i Luleå så jag har oxå anmält mig! Älskar att vara med på det! Var i fjol oxå men får väll satsa på en bra mycket bättre tid i år då man väger lite mindre! =) Jag sprang på löpbandet på gymmet i går och de gick sådär...30 minuter och då tog jag mig 4,5km...men de blir ju bara bättre och bättre! Ser fram mot då jag orkar springa upp mot milen!
I morgon vette hun vad jag ska träna...spinning eller kanske prova ett sånt där xtravaganzapass, men jag vet inte vad de är...någon som har sådant pass där ni tränar eller som vet vad de är??
Zhara: jag håller med det är ju skitkul!!! Man får energi från ingenstanns då man står där!! Och så utvecklas man så fort...nu har jag kommit 4,5 km de sista 2 gångerna på 30 min och det är ju en rejäl förbättring! =) STOLT!
YES!!!! tagit mitt delmål på 10 kg nu! Hade gått ner totalt 10,1kg *fniss* varje hekto är viktigt! =D
Grattis emson!! Bra jobbat!!
Hej på er alla!
Vad duktiga ni är som lyckas gå ner så mycket, bra jobbat! Jag har själv väldigt mycket att gå ner, helst 25-30 kg men åtminstone 20 kg. Nu är det bestämt att vi ska gifta oss i höst och jag skulle åtminstone vilja gå ner 10-15 kg innan dess. Jag har bara hört bra om xtravaganza, förutom priset! Vad kostar det egentligen och hur funkar det. Vore väldigt glad om nån kunde förklara för en nybörjare som jag.
Härligt Emsson! ![]()