xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej!
vad duktiga ni är tjejer. själv var jag med xtravaganza för ca 3 år sedan gick ner 8 kg på 6 veckor men blev gravid och var tvungen att sluta. nu är jag lika rund om magen igen skulle behöva gå ner minst 15 kg,men lusten och orken finns inte där tyvärr.
Kanske om jag läser här om hur det går för er kämpar så kanske jag hittar lusten att kämpa mig neråt igen.
ha det bra alla=)
jag önskar att jag hade vunnit pengar så jag kunde börja med xtravaganza igen men men jag är fattig .
Grattis till er alla som har gått ner i vikt.
USch, jag har helt kommit av mig! Vi har målarfirma hemma så vi fixar en del med att flytta möbler mm på kvällarna, dessutom har det varit andra saker inbokade för någon av oss så att jag inte kommit iväg och tränat, jag har inte heller cyklat til jobbet på en vecka pga massa möten och utbildningar. Dessutom har det strulat med maten. Utemat flera gånger, mackor mm.
Dock har jag inte gått upp ett gram, känns ju bra i eländet!
Här är det fler som det gått kasst för! Trodde verkligen att denna gången skulle det vara annorlunda. Är inne på min 7:e vecka och har senaste veckan ätit varje dag, idag GODIS! F-n vad trött jag blir på mig själv! Så j-l pinsamt det kommer bli när man går upp allt, alla som säger oj vad smal du blivit (har gått ner 13 kilo) Har bokat tid för pepping imorgon! Nä slutar detta????