xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jaha oki då fattar jag..Hur mkt kommer ditt gå på ?Pyttis
Doriskis: DÅ går vi på samma ställe! ![]()
Jag menar hur mycket kommer ditt kosta när det har gått 12 månader...
Pyttis: OK... Det e nästan värt det....Jag bara längtar.Vill bli av med mina 30 kilo usch man känner sig inte vacker alls...Fick barn för 2 1/2 månad sen
Precis som Doriskis skriver så jobbar man med fokus på livet efter att man gått ner sina kilo på dessa gruppträffar; man får lära sig om hur kroppen fungerar, vilken typ av mat man ska äta vad gäller rätt kolhydrater osv och jag skulle aldrig fixat en soppdiet på egen hand utan dessa träffar har varit guld värda. Det svåra var inte att tappa kilona utan det var (och är fortfarande) att få ihop en bra dag både vad gäller mat o motion. Att hitta en hälsosam balans är allt annat än lätt och det tar ca ett år för kroppen och knoppen att inse att förändringen man gjort är det nya livet, de nya vanorna. Så den dagen man går i mål och ett år fram får man nog räkna med att risken är stor att man lätt ökar upp om man inte håller en bra balans.
Jag mäte mig idag runt midjan minskat med 4 cm, Jag tränar inte men äter nu sedan i tisdags halvfart. Jag har inte vägt mig idag utan väntar till måndag på grupp träffen så ja . Har ont i magen fortfarande får springa till toaletten eftersom det är så mycket grönsaker men jag fortsätter.
jag måste köpa en kokbok känner jag har inga ideer kvar som jag kan äta. så det blir att åka ner.
Vill bara säga att om ni säger att det är dyrt ok det kostar lite. men ser man det så här alla gånger jag lagt på träningskort då jag inte ens har använt det, fast jag köpt för flera tusen. viktväktarana gånger flera som per månad kostar 480 kr. så blir det en + träningskort en så daär 800 kr hela året. men
på xtra vaganza efter ett år kostar i malmö 399 kr endast då.
först 866 i 6 månader sedan 599 i6 månader sedan 399 kr. Då ingår det vibrationsträning. när jag gick på det privat kosta det varje gång 80 kr ska man då gå tre gånger i veckan så är det 240 kr/vecka .
GRATTIS till dina minskade fyra centimetrar Tulipanen ![]()