Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu lunch, Linda ropar

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:01:46 följande:
    Vi kan väl testa lite olika saker för att hitta rätt?
    Mmm.....börja du.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:27:15 följande:
    Nä, inte i offentlighetens ljus. Det kan bli genant för de som tittar på.
    Haha, vilken tur att du fegade ur först. Så framstår inte jag som fjanten.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:31:07 följande:
    Precis,  lite ridderlighet såhär på freddageftermiddagen.  :)
    Äsch, du är bara feg.
  • 2timearound

Jag älskade ryska posten. Alla ville kyssa mig. Fast det fick de ju inte.

När ska vi knulla då, Freddy? Jag orkar inte vänta så länga, jag har ganska kort tålamod....

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 13:55:20 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-202/m55932752.html

Tror ni också att han har en i-phone? 
    Att de inte kan låta bli att blanda in sina telefoner hela tiden. Så jävla orutinerat
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 14:10:26 följande:
    Jag vill så här på eftermiddagen bidra med en bild på världens största bröst:

Kunde du inte ha hittat världens största kuk ist? Det är vi mer intresserade av.
  • 2timearound

Heter det brevbärare eller brevbärarinna om kvinnor som bär ut brev?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 14:22:52 följande:
    Kostigt nog hittar jag inga sådan bilder....tydligen finns en man som heter Jonah Falcon som påstås ha världens största kuk. Den ska tydligen vara 24  cm i slakt tillstånd och 34 cm styv.
    Vilket monster. Har du lite att göra eller?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 14:41:11 följande:
    Undrar vad man skulle göra med den. En gång dejtade jag en kille med en jättepenis. När jag upptäckte den första gången bestämde jag mig för att det nog var slutdejtat. 
    Jag tycker 20 cm är för stort.
Svar på tråden The return of the Lolilla