Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-10 14:47:52 följande:
    I ickeergigerat eller erigerat tillstaånd?
    Erigerat såklart? Vad ska man annars med den till?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 15:00:41 följande:
    Så ibland när Natalie besöker region Skåne så finns risk för en fuktigt klimat?
    *asg*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 15:09:41 följande:
    Nog om detta! Vad har ni för smeknamn på era yxhugg och påkar? 
    Fittan?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 15:12:02 följande:
    Jag var helt övertygad om att du hade döpt din till Peggy Sue. 
    Jag är inte mycket för omskrivningar. Rakt på sak, brutalt, är mer min grej. Fittor ska inte heta saker som Peggy Sue, då är det fel män som vill knulla med den.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 15:12:17 följande:
    Kuken kort och gott. Fantasilöst kanske, men funktionellt.
    Nja....nu har du nog glömt att du kallade den för draken häromdagen.......
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 15:20:59 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-288/m56044581.html

Inlägg 675!! Man är fan inte en ansvarig förälder om man inte bor i tylösand för där festar kändisar på sommaren och det behöver barn!!!! 
    Omfg. jag är så glad över att jag är den jag är.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 15:35:14 följande:
    Du bor ju inte i thylösand. Hur ska ungarna klara sig? :´-D
    Det kommer gå åt helvete. Helt åt helvete. Stackarna. Var tog freddan vägen nu? Undrar om han runkar.....
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 15:38:14 följande:
    Vet ni vad mina sötsliskiga bollar i karamellpapper?  Nu ska jag beställa sushi och snart kommer M hem med glögg och fredagsmys och sedan ska vi på spa hela helgen. Jag ska givetvis tänka på er! Trevlig helg
    När ska jag komma?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-10 18:34:01 följande:

Aaah, vi har ätit en jättegod pastarätt, jag har duschat och fått på mig en klänning, nu hånglar jag ihjäl mitt smågodis. En bra kväll. Har även vin.

Fitta heter fitta, såklart! Mina tuttar heter dock Hubba och Bubba Men bara när de omnämns i tredje person....

Fan vad vidrigt, hubba och bubba liksom....skärp dig.  

Man ska inte ha namn på kroppsdelar, det är pinsamt. Det är tuttar, bröst eller  funbags to you!

*blir lite kåt av konversationen* 
  • 2timearound

Hey people wazzup? 

Svar på tråden The return of the Lolilla