Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

*skrattar* Trodde inte det......

2timearound skrev 2010-12-11 23:08:43 följande:
    Hey people wazzup? 
     God natt tråkmånsar
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Sist ut först in.............. sömn är inget problem för mig...........alls. då har jag ändå varit vaken sen 6, men inte orkat logga in förrän nu.....

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-13 20:03:48 följande:
    Gud, jag somnade just, framför datorn..... Helt galet sov lite dåligt inatt, vaknade i snorottan och har haft fullt upp, hela dagen.... Skall lägga mig ner, nu, iaf.
    Imorgon skall jag och S på besök på den avdelning hon skall börja på, efter vi lämnat E Blir spännande att se hur hon reagerar.

Hoppas alla mår bra, jag återkommer snart, med full kraft!
    Du måste vara jävligt väck när du inte ens kollar på mina nya puppor.
  • 2timearound

Blygläppen måste vara den enda som kommer uppskatta assnygga skor. Skrikandes Och Freddan, han fattar, även om han mest blir kåt. 

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-14 07:59:24 följande:
    Ja, speciellt de röda älskade jag!! Hjärta Skitläckra!

Jag har precis vaknat, har sovit i TOLV timmar. Helt galet.
    Ja, jag är jättenöjd med dem. :) Jag visste att du skulle fatta. 
  • 2timearound

Om någon undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att jag inte kan min nya telefon än. *bimbo*

• 2timearound

Till alla haters out there vill jag bara berätta att jag är en reformerad kvinna. Numera lagar jag mat till familjen minst två gånger i veckan. Och då menar jag mat, inte några jävla stekta potatisbullar, Just nu äter kidsen kycklinggryta med grönsaker och ris. Jag har stekt kyckling för första gången i mitt liv.........

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-14 17:39:21 följande:
    och inte ens svara när man ringer? Shit, vad blåst du är....
    Jag har inte lyckats föra över mina kontakter än så jag ser inte från vem det kommer..
  • 2timearound

Mara, fan vad nice det låter! Skönt att du kom hemmifrån en sekund iaf. 

Varför  är det ingen jävla Biggest Loser final ikväll?  

Svar på tråden The return of the Lolilla