Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Första inlägget från iPhone. *nöjd*

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-15 13:44:35 följande:
    min är försvunnen letar överallt. det suger. dom försvinner hela tiden dom gjorda för att lägga sig i nagon ficka bakom under och inte "finnas" mer
    Det fanns en app som hette "hitta din iPhone"
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 14:06:48 följande:
    Vad är det för person som ni har så skönt namn?
    Hej Freddy
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 14:31:31 följande:
    Hej själv du kvinna med snygga skor. :)
    Jag är så nöjd. :) Vilka tyckte du var snyggast och vad ska jag ha till? *nyfiken på Freddans smak*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 15:16:15 följande:
    Nu kommer jag inte ihåg hur de specifikt såg ut mer än att det var skor i min smak. Men en lite mer strikt klänning funkar alltid för mig. Inget sånt där sladdrande tyg bara. Figursytt ska det vara.
    Jag har köpt en assnygg svart helt strikt klänning, sitter som påmålad, med en snygg puffärm. Tror det blir snyggt med bägge skorna till, kanske ett rött skärp om jag har de röda....*drömmer*

Kul att vi pratar lite om mina intressen ibland......*skrattar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 15:17:29 följande:
    Viktigare är att du har rätt nylon till... :) Nylonet är viktigast av allt.. ;)
    Hahahahahahaa.......ditt pervo.

Vad gjorde Maran? Var hon skämmig?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 15:33:48 följande:
    Vaddå? VAd är det som är perverst med nylon?
    Det är inte nylonte som är perverst, det är din.......sliskiga fascination av det.......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 15:37:19 följande:
    Aha, då är jag med. Alla var vi våra turn-on's. :)
    Mmm.......

Berätta vad det var Maran gjorde nu.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 16:21:38 följande:
    Det var liksom inte den vanliga avslappnade Mariaohn som har gott om självdistans som verkar ta saker med en nypa salt, snarare tvärtom. Skit i det, svårt att förklara. Hon förstår säkert bättre vad jag menar.
    Du har precis mött hennes alter ego. *flinar* Var det lite otäckt? Hon har nog glömt ta medicinen idag.....
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-15 16:36:43 följande:
    Same same...fast i den här tråden hänger inte min fru iaf. Det r jag rätt säker på.
    You sure? real sure?
Svar på tråden The return of the Lolilla