Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-12-15 06:47:15 följande:
    Hej. Idag vill jag snacka skit om andra FL-medlemmar!
    Åhh, det var länge sen! *skrattar* Det var ju en av våra favoritsysselsättningar enligt vissa. Gammal god tradition.....vem börjar vi med?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-15 09:01:14 följande:
    Jag och läppen har pratat om dig all morning
    Hur går det med ajfööön?
    Jorå.....  

det verkar vara över min förmåga helt enkelt. Men vi ska nog komma överens....eventually. Vad gör du annars?

För i helvete........korrläsa innan man postar någon?  

Sexfantasierom din man? Fantiserr du?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Bitch, ring mig om 15, då sitter jag i bilen. Jag har inte ditt nr längre..

• 2timearound

Jag visste att freddan skulle gilla mina skor.

jag skriver *asg* hala tiden eller nu har jag börjat skriva *skrattar* ist och det tänker jag fortsätta med.

jag kan snacka skit om ladyn, det bekommer mig inte

jag har bara gulliga fördomar, inga riktigt fula otrevliga.

*nöjd*

Ps jag skrattar ALDRIG åt mongon......

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-15 12:09:50 följande:
    Du skrattar jämt åt mig. Var det inte du som ringde mig nyss och skrek "SNÄLLA ÅKE"? 
    Joo....det var jag. Bara at jag inte har kvar några av era nummer eftersom IPhone knullar mig i röven! Skrikandes
    Blygdläppen skrev 2010-12-15 12:08:50 följande:
    Jag har saknat din närvaro
    Jag vet. *klappar*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-15 12:13:27 följande:
    Det är för att ajfön är skit Släng den! 
    lokisse skrev 2010-12-15 12:12:00 följande:
    nä det var jag ju...
    Nej. Vi är redan kära.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-15 12:17:53 följande:
    Idag ska V åka pulka för första gången och på lördag ska jag ha julölsprovning och julgodisbak med alla vänner i mitt kök. Mysigt va? Ni bryr er. 
    Du är besatt av jul. Det bryr jag mig om.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-15 12:24:08 följande:
    Jag var hur nära som helst att OSA till evenemanget och säga att jag kommer
    Då kommer jag också, om du är där som mäsklig sköld.
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-15 12:25:13 följande:
    Finns det verkligen någon här som är tillräckligt intressant för att ens snacka skit om längre?
    Jaa.......eller nej. Jag bryr mig rätt lite. Det är kul att snacka skit om er alla dock. Det gör jag så fort jag får en chans
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-15 12:31:42 följande:
    Jag har tagit tag i detta med förskolan idag... Ringde ett par samtal, pratade med E och vips- så är det bestämt att syrrorna G skall gå ihop till våren. Det känns jättebra, faktiskt....
    Nice!
    Mariohnym skrev 2010-12-15 12:33:32 följande:
    BLA BLA BLA.... På lördag ska vi hugga en julgran! (Vad mysigt att de får gå tillsammans )
    HAHAHAHAHAA!
Svar på tråden The return of the Lolilla