Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-12-15 18:38:08 följande:
    Det är när jag för en gångs skull har tid och ork för er, och så är ni inte här!
    Jag kan titta på medan du pratar strunt
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-15 21:47:19 följande:
    HEJ jag är lite sur över ert struntprat så jag ska gå och duscha och borsta håret
    Asch. Du kan inte vara sur på mig. Jag är oemotståndlig. 

Morning förresten. Idag ska jag knulla iPhone tillbaka. Sådetså. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-16 06:25:11 följande:
    Hade en kanonskön morgonbajj - tills jag insåg att toapappret var slut.
    *asg* Vafan gjorde du då? använde du handen? Säg inte det!
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 08:45:43 följande:
    En handduk som hon hängde tillbaka Kräks
    Undrar hur det luktar där hemma nu då? Bajshandduk, skitig disk, gamla spermiga trosor. Det är ett jävla hål helt enkelt........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 08:58:00 följande:
    Jag tycker att det låter mysigt. Som när man kommer hem till någon och det luktar nybakat! 
    Hahahaha! mmm....nice jag skulle inte våga röra något alls. Var skulle man sitta liksom? 

Känns det skönt att jag vänt strålkastaren mot Blygdis ist?  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:08:34 följande:
    Jag bryr mig inte om dig. Jag blir bara jävligt irriterad när jag loggar in för att snacka lite skit och ser att Freddan i väl klädda ordalag kallar mig för omogen idiot utan självdistans och vägrar att ens berätta vad han menar. Sure sure, jag sjunker till en ganska dryg nivå i diskussioner ibland men då kan man tala om vad det gäller istället för att halvhinta att "jag nog vet själv vad som gäller" när jag inte ens närvarar. Helt jävla onödigt. Antingen säger man vad man vill ha sagt eller så gör man det inte "höhöhö vederbörande fattar själv" är ju bara drygt när "vderbörande" inte ens är där. 
    Jag tror snarare att han menade att han just inte ville prata om dig när du inte var närvarande. Det var så jag uppfattade det. Själv skämtade jag bara, som vanligt. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:10:18 följande:
    Hej på er.
    Hej hej hur mår du?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:12:56 följande:
    Fast då känns det ju HELT drygt att öht nämna det när jag inte är där. "2timern har gjort något ni kommer att bli nyfikna på men jag tänker inte säga vaaad hon vet sjääälv"..Mycket märkligt om man vill skona någon från att bli pratad om bakom sin rygg Men skit samma nu för det var inte du som var en padda. Vad gör du idag? Jag har ont i halsen och pms. (surprise) 
    Jodå, jag var en padda med flit ser du och idag ska jag padda Blygdis.

Jag ska synka alla mina nya leksaker. Det kommer gå JÄTTEBRA *skeptisk*
    SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:12:32 följande:
    Sisådär. Själv då?

Hur känns det nu med iphonen? Berätta
     Jag är helt såld, jag blir typ lite varm när jag ser den när den blippar till lite och jag får en anledning att pilla på den
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:23:14 följande:
    Hmmmmmm... Jag försöker och försöker men ser inte nöjet med den jäkla skitsaken. Precis som jag inte såg tjusningen i spädbarn innan jag fick mitt eget. Jag tror att jag kan vara något på spåren.. 
    Hahahaha! Ja! Skaffa en du också! *uppmuntarar* Då kan vi ha face Time tillsammans.

För visst kan vi ha videosamtal, Panki? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:30:54 följande:
    Jag har inte den funktionen, du har 4:an
    Men åååhhh! vad uselt!  
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:31:55 följande:
    OMG the skäääääääm. Jag har den funktionen på min gamla skitmobil från 1800-talet! Jag VISSTE att det var nåt lurt med phonen!
    hahahaha! plocka fram den Mara så ska jag kolla in hur fan du ser ut utan att du kan gömma dig med dina fjantiga halv-bilder.

Svar på tråden The return of the Lolilla