Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-10 15:54:23 följande:
    Du har all rätt att vara rädd för efter igår är jag inte rädd för dig längre nu framstår du som så mänsklig och gemytlig att jag gärna skulle träffa dig. MoHaHaHa!!!
    Puss fina kompis Hjärta Har du lite läsning att göra idag?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 16:05:19 följande:
    min mamma har fottat av baby bilder fran mig. hysteriskt!!
    Fint
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 16:05:19 följande:
    min mamma har fottat av baby bilder fran mig. hysteriskt!!
    Det går tyvärr inte att gilla eller kommentera men du är dig så himla lik! Jättesöt
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 16:11:56 följande:
    vem skulle jag annars vara lik? *unikar*
    *suck*
  • 2timearound

jag har ont i magen. Kan inte knäppa jeansen. Fiser. Äckligt.

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 18:09:27 följande:
     ny blekta hjärna
    Huh?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 18:14:36 följande:
    jag har skrubbat hjärnan med klorin efter att ha läst att folk sitter och funderar över vilket sort sex deras barn ska fa ha..
    Hahaha...jaha, den tråden. Ja det kan jag tro upprörde den fritänkande kissen
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-10 18:23:50 följande:
    Hittade, orkar inte läsa. 
    Fan vad vi är fl-mätta.
  • 2timearound

Det är inte ok att knulla bakifrån. FY!!!!!!!

*älskar*

• 2timearound

Jag behöver gå på muggen. *kniper* men jag målar naglarna så jag försöker ignorera.

Svar på tråden The return of the Lolilla