Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-11 08:54:12 följande:
    Cam?
    Hahahahahahaha! jag kan ta med den bärbara in på muggen?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:11:43 följande:
    Spela gärna in ett videoklipp och lägg upp här tycker jag! Jag vill att du ska pluta med munnen och filma snett uppifrån. 
    I 2:an?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:13:04 följande:
    Jag har förresten pratat med supporten som har läst vår tråd och satt sig in i vår jargong nu. Jag har fått till svar att de efter intern diskussion beslutat att vi inte begår några regelbrott med våra grova skämt och vår "hej slampa" humor och att vår jargong är ok i just denna tråden så länge vi inte tar med oss den ut i forumet
    Hallelujah!
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:13:25 följande:
    Får du in kameran där?
     Får inte alla det? Jag har en laptop liksom och den får plats.....
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:15:53 följande:
    Det är för att din stjärt är vår gymnastiksal
    Det gillas när ni dansar omkring. Kittlar skönt liksom...

Varför hade du den diskussionen med supporten? Hade vi fått inlägg anmälda igen? 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:25:56 följande:
    Haha

Utan att nämna namn och dra igång en cirkus har det antytts för mig att vi kommer att ryka hela högen när någon får möjlighet att komma hit och anmäla vår osmakliga humor. Så jag underrättade supporten om läget och förberedde dem på en spamkatastrof inom en snar framtid. I samband med det tog de sig en titt på oss så att de bättre förstod saken  
    Bra där!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 13:26:33 följande:
    Varför ska du fördärva tråden med en massa lärdom och kunskap? Lägg upp en bild på ett anus istället som alla andra
    Hahahahahha. *älska*
  • 2timearound

undrar vilka karlar som vill knulla sina tjejer med en hello kitty-dildo?

• 2timearound
    poirot skrev 2011-01-11 16:09:52 följande:
    Jag är mer nyfiken på vilka karlar som vill bli knullade av sina tjejer med den.
    När du säger det sådr undrar jag ju förstås också
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-11 16:22:16 följande:
    Hej ho!
    poirot skrev 2011-01-11 16:09:52 följande:
    Jag är mer nyfiken på vilka karlar som vill bli knullade av sina tjejer med den.
    Yo slut.... Jazzan vill ha mig för sig själv så hon klarar inte att vara i trådenlängre. Klarar inte att se mig sprida min kärlek och mina visa ord över er andra. Så jävla sotis är hon, katten.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-11 16:51:35 följande:
    Det är inte vad jag har hört. Jag har hört att hon sprang ikapp en lastbilschaffis, drog till tyskland och nu jobbar som spritsmugglare på heltid. 
    Hahahahaha....nej det var något Blygdis spred ut för att du skulle bli avis. *kiss and tell*
Svar på tråden The return of the Lolilla