Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-01-11 17:09:22 följande:
    Okej... nu hänger jag inte med riktigt... Har Jazzan dragit till tyskland med en chaffis och provat Kitty?
    Känner mig lite förvirrad här..... 
    Hello Klitty.......ja, Jaz är M.I.A. hon kan dra. Men vi andra är ju här

Snabeln har ett liv. Apparently.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-11 17:26:46 följande:
    Kul att se att vi inte har ngt liv då.
    Nu ska vi käka middag! 
    Jag har fortfarande lunch i håret......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-12 07:38:54 följande:
    Någon av er begåvade mammor som testat denna berömda 5-minutersmetod? Jag testade den på Ville igårkväll och jag gav upp efter fyra minuter och då var Ville så förtvivlad att han behövde 45 minuter för att kunna somna in.

Hur lyckas man?
    Det fungerade för oss. Begövdes bara två kvällar.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 08:42:02 följande:
    Åh fan det måste jag testa!
    Hahahahahha! Jag sköljde ner dem med lite vodka sen sov jag som en stock.....
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-12 09:20:01 följande:
    har du kräkit?
    Nej, jag åt en macka från Sandys med keso i. Första tuggan *splatt* en squirt rakt ner i mitt nytvättade nyfönade vackra hår......och på min dunjacka. Inga servetter i påsen.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 11:08:48 följande:
    Synd att du märkte det. En gång gick jag på apoteket med såndär vit äcklig sjukhustvål på höften på min svarta klänning. Det såg ut som jag hade haft mycket trevligare än vad jag hade haft egentligen.- 
    *asg*

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m56643386.html

"gillart" var allt jag fick ut av det här.......
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 11:11:02 följande:
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
    Visst gör en del folk det väldigt svårt för sig själva?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 11:21:14 följande:
    Ja. M har opererat bort sin penis så att jag ska slippa oroa mig för tekniken! 
    Hahahaha, så ni är som ett lesbiskt par nu då?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 11:25:20 följande:
    NEJ? Jag har långt hår och klänning. 
    Ja, du är fortfarande "bruden" i förhållandet, han är den somhar lite för mycket testo.
Svar på tråden The return of the Lolilla