Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-02 09:26:30 följande:
    Ajdå, men det skulle inte kännas rättivst att kalla dig för tjej, flicka eller brud.
    Shit. Jag ser mig själv som en tjej. Men jag har visst passerat bäst-före-datum dårå? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 09:29:22 följande:
    Fast jag föredrar kvinnor framför tjejer.
    Och hur hjälper det mig?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 09:31:06 följande:
    Det var mer menat som en förklaring till hur jag värderar de olika orden - kvinna och tjej. :)
    Jag är också hellre kvinna än tjej
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:33:08 följande:
    Givetvis med dig.
    då är det en deal då.

Det lät gott Freddan, tom jag tyckte det.  
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 09:36:28 följande:
    jag vill oxa *snorgrinar*
    Men kom för fan! Alla lolillor kan ju komma hit och julhandla. 

Svara på frågan nu; kissar du i duschen?  
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 09:40:50 följande:
    jag är en badare och kissar aldrig i badet.
    kissade i duchen efter första mopsens födelse...
    Aha. Är man det ena eller det andra? Duschare eller badare?  
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 09:49:44 följande:
    ja!
    antingen tycker man att det är jobbigt att bada eller ducha. vilket för sig inte utesluter att man gör bada delarna
    Jag tycker att det är jätteskönt med båda. Är jag ett freak? Tyvärr är jag inte välkommen i badet speciellt ofta, men ändå..........

Jag kan bara tvätta håret i duschen, allt annat blir för jobbigt. Det tar typ 20 min att bara tvätta mitt hår, asjobbigt. 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-02 09:55:50 följande:
    Vart ska ni gå på julmarknad??
    Skärgården......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 09:56:15 följande:
    ja hartvätt är enda gangen jag duchar (ca en gang i veckan alltsa) annars badar jag.
    det finns ju folk som är bi bad/duchare. fast dom flesta har en klar favorit eller ett som dom tycker bättre om i alla fall.
    Men jag gör det av helt olika anledningar. Jag duschar för att bli ren och jag badar för att bli varm och slappna av.  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-02 09:57:50 följande:
    Väst eller öst?? Jag skulle vilja gå på Lisebergs julmarknad
    Stockholms skärgård.
Svar på tråden The return of the Lolilla