Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-02 15:45:33 följande:
    Kan någon förklara hela grejen med att röka vattenpipa? 
    Det är gott som fan. Enkelt. Som fan. Tyvärr orkar jag aldrig göra rent pipan efteråt så den står i veckor och irriterar mig. Men annars är det supernice.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:46:24 följande:
    Nu tycker jag du har lite trist och avog inställning.
    Nej. Det är du som spelar svårfångad. Jag är inte typen som jagar. Eller jag gillar det inte iaf.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-02 15:46:59 följande:
    December är ingen superbra månad att ses, för min del. Ni får klara er utan mig Hur DET nu skall gå
    Har du inte en enda dag över i dec?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:48:50 följande:
    I stort sätt ALLA som var där smygringde till mig under kvällen och viskade "pssssst vi har gått vilse i huset. 2timern röker vattenpipa och vi hittar inte ut"! 
    Skitsnack.
    Jazza skrev 2010-11-02 15:48:51 följande:
    Nej, jag har varje helg inbokad, med Freddan....
    Ta bilder är du snäll......
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 15:52:28 följande:
    2timearound skrev 2010-11-02 15:46:42 följande:
    Det är gott som fan. Enkelt. Som fan. Tyvärr orkar jag aldrig göra rent pipan efteråt så den står i veckor och irriterar mig. Men annars är det supernice.
    Nu blev jag förvånad
    Det vet jag att du blev.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:52:06 följande:
    Klart som fan jag svårfångad. Hur skulle det se ut om jag jag hade slampiga tendenser?
    Du är sån jävla slampa freddy. Erkänn det bara nu. Det känns bättre efteråt. *lovar*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:57:54 följande:
    Freddy :´´)
    Vad vill du säga med din mongo-smiley?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:02:15 följande:
    Tupén? *elak*
    Bitchfight idag igen?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:07:22 följande:
    Oh nej, kan vara lättare att höra det från en "fellow"
    Fast du har ju påstått att du har hår. Då kan du väl knappast vara en "fellow".
  • 2timearound

Jag vet att ingen här bryr sig på riktigt. Men jag kan iaf meddela att smärtan i fingret numera sträcker sig till hela armen, efter sprutan.

Svar på tråden The return of the Lolilla