Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-02 16:17:57 följande:
    Hur djupt skar du dig? Fick du inga roliga piller+
    Nej. Inga så långt ögat nådde. Ipren-mannen är här och spelar dålig musik för mig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 16:20:20 följande:
    Fy vad taskigt  När jag skar mig fick jag tramadol. Det var roligt i två dagar. Oansvarig läkare hade jag helt klart! 
    Jag är lite rädd för starka tabletter ändå.....det brukar inte bli nåt bra. Så jag klarar mig. *lider i det tysta*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 16:23:01 följande:
    Du är en modig kvinna! Typ. 
    Nja.....jag ska dricka vin och äta pasta ikväll. Så jag kan liksom inte vara tablettfull när jag kommer dit.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:25:56 följande:
    Vin, precis vad jag tänkte föreslå, eller kanske vattenpipa.*sympati dricker vin*
    Vad nice du har det då. Trodde jag inte.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:25:56 följande:
    Vin, precis vad jag tänkte föreslå, eller kanske vattenpipa.*sympati dricker vin*
    Gillar du vattenpipa, Semp?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:32:25 följande:
    Vet inte, har aldrig testat. Men nu blir jag nyfiken.
    Det är svingott. Äppelsmak är att föredra. Plus att det är mysigt att röka.  Men det är svårt att stoppa en pipa om man inte vaet vad man gör, så du kan liksom inte bara gå ut och köpa en.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 16:36:20 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-202/m55357233.html

Är detta något som är  "vanligt"?
    Mean kan verkligen undra. Tack för presenten lilla Mara.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-02 16:44:09 följande:
    Tack för tipset. Tänkte nog att de inte kommer med manual Drömmer

Men nu vet jag vem jag kan fråga
    Eller bättre upp. Kom på lolillaträffen så stoppar jag en åt dig.
  • 2timearound

Alltså.....doktorn sa till sköterskan att hon skulle ge mig extra omläggningsgrejer. Men de snåla syrran sket i det sen. Jag frågade tom och hon bara -jaja, ta ett plåster bara, men du får inte blöta det på 2-3 dagar. Nu har jag redan blött igenom förbandet. Vad gör jag nu?!

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 16:46:36 följande:
    Snyhyyyggt! Cool
    Sådär är jag slipad. .-D
Svar på tråden The return of the Lolilla