Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 13:36:45 följande:
    Haha men orka. Trodde att blåblod hade fått anonymiteten indragen- 
    Det kunde mycket väl vara han, ja.........the bleedin´eejit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 13:43:41 följande:
    Jag måste börja sy igen kakhålet nu. Jag misstänker att någon snart kommer tillbaka till FL och kommer att ägna sig åt att spamanmäla saker i denna tråden. Och då får jag nog vila om inte moderatorerna fattar att vi skojar här
    Freddan har ju slagit fast att det här är fl´s Christiania. Jag tror vi är safe.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 13:50:52 följande:
    Har Freddan sagt det måste det vara sant! Precis som om det vore på TV! 
    Alltså, jag sållar skitsnacket, men man måste ju ta fasta på godbitarna liksom. Han sa det här samtidigt som han la ut bilderna när det gick för honom........det var vackert, nästan eteriskt på nåt vis. :_D
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 13:57:30 följande:
    Vad ni två skickar för bilder till varandra privat vill jag inte veta
    Hahahaha! Det var ju du som sa att snoppen kräktes....som det UFO du är
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 13:59:07 följande:
    Aaah då tittade jag ju när han ruskade tuppen i cam. Men ni fick bara se bilderna. *speciell* 
    Precis.

Appropå allt, idag har jag tränat med knipkulor för första gången. Satan va stora de var.......  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 14:02:16 följande:
    Tvåan varför tycker du inte om mig mer
    Vad pratar du för strunt? Jag har massor av kärlek för dig och er andra, jag har bara inte lika mycket tid längre.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 13:59:50 följande:
    Hittade på vinden en skitfin  storblommig scarf från tidigt 90-tal som jag ska ge Tvåan i julklapp, den har så härliga neonfärger så det inte spelar  nån roll att den är lite maläten och unken!
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:00:47 följande:
    Häng ut och vädra. Hon ska vara tacksam. 
    Hahahaha! Hoppas den är snygg , jag har skitsvårt att hålla masken när jag får fula presenter
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:01:41 följande:
    Hahaha ja de är stora som fan :´) passa dig så att du inte får kramp för då får du inte ut dem på ett tag
    WHAT?!
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:03:04 följande:
    Tycker det känns jobbigt att jag skrev sista kommentaren i porrbloggen. Som om jag är så äcklig att ingen vill svara. 
     OCH WHAAAT?! Jag vill vara med!
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-02 14:12:51 följande:
    Visst är det jobbigt? Speciellt om det sitter 10 andra i rummet som känner en och verkligen VET att man ljuger. 
    Det är nästan omöjligt, jag brukar titta i golvet och sen springa och fylla på kaffe. 
Svar på tråden The return of the Lolilla