-
Haha nä det vågar jag inte....ni har ju iallafall något att skylla på att magen är storMinnie7 skrev 2010-12-15 17:14:09 följande:JAAA
, kan ni inte lägga ut bild på era magar!
-
vad skönt3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-12-15 21:44:50 följande:Måste bara berätta att det går super att lämna Milton på dagis! Jag var ju orolig för att han skulle bli tok ledsen då jag inte gillade inskolningen men det går så bra. Han gillar verkligen dagis än så länge så jag hoppas det fortsätter så!
-
aihpoz: Fin mage
Känns den större den här gången?
-
itzumo: De se ut att vara lika stora tycker jag
-
GRATTISNainen85 skrev 2010-12-23 07:42:35 följande:Igår kl: 15:34 blev Benjamin storebror.
Blev en lillasyster som ska heta Zaafira. Ligger på BB än, så storebror har inte träffat henne än. Ska bli intressant att se hans reaktion idag när vi kommer hem.
Första gången han sover från mamma och pappa dessutom, men det har gått jätte bra.
Längtar bara hem just nu..
-
Haha jag är inte avundsjuk på erat pusslande med bilstolar
Jag har en pytteliten Skoda Felicia och den har jag tänkt TRYCKA in ett eventuellt syskon i åxå
-
Blir det några fler bebisar här eller?
Vi har haft kalas idag fast han fyller på torsdag. Lex fattade ganska snabbt att när det ringde på dörren kunde man gå dit och hämta en present
Mamma hade fixat ett tårtljus i form av en 2:a som han fick hjälp att blåsa ut men då blev han bestört och trodde den var sönder så vi fick sätta den i en bulle och ha den tänd
-
Aha...hon kanske ligger där och kämpar redan dåMinnie7 skrev 2011-02-06 20:08:25 följande:Ja, príns06 står på tur snart... Bara en 4-5 dagar kvar tror jag...
-
Äsch då3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-02-06 20:54:08 följande:Här är jag och ingen bebis på g ännu allafall! Har BF på fredag så det börjar närma sig nu
Ja de är så roliga nu
Lex lär sig nya ord hela tiden men han pratar lite dåligt så det tar ett tag innan man fattar vad det där nya ordet betyder
Framför allt märks det att HAN förstår vad vi säger nu, man kan säga åt honom att plocka upp leksakerna och så gör han faktiskt det
-
Lex använder få ord men han använder dem mycket... Han säger t.ex ofta "Å nej den e sönder" eller "Oj vad hände" det är typ de enda längre harangerna som kommer.