• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Å vilken fin tomtetjej  

Alexander 090210
  • Liddi

sådär nu har jag lyckats minska lite  

Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-11-24 20:29:38 följande:
    Fina bilder!!

Jag tror Lukas vinner tävlingen "Minst hår" iaf
    Hehe Jag har fått klippa Lex flera gånger och han ser alltid ut som en tjej igen efter några veckor Riktigt söt sjömansdräkt Lukas har, han är väldig lik dig va?
    Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-11-24 21:17:37 följande:
    Sjömansdräkten är över 30 år gammal. Den var hans pappas en gång i tiden

Han är nog mest lik sin pappa faktiskt.
    Oj vad rolig att han har kvar den Ja jag kanske inte hade tyckt ni var lika om jag sett hans pappa...Lex är skrattretande lik sin pappa men NU börjar det faktiskt synas att jag varit med på ett hörn där åxå När min moster var på besök i somras var det första gången hon såg Lex och då tyckte hon att "han är så lik sin mamma" tills Nicklas dök upp, då sa hon "Nehej du jäklar så lik pappa han är"  
    Alexander 090210
  • Liddi

Har det blivit nån bebis för mrs soffi eller?  

Alexander 090210
  • Liddi
    mrsSoffi skrev 2010-11-26 11:10:46 följande:
    Jajjemen
    I måndags tittade vår lilla Tuva ut. Tog totalt ca 8 timmar från första värken till hon var ute.
    Gick fruktansvärt fort på slutet, och började få krystvärkar inne i duschen på förlossningen, Typ 5 minuter senare var hon ute utan någon som helst bedövning :-S
    Grattis Nu vill vi se bild  
    Alexander 090210
  • Liddi

Å vilken söt pepparkaksOscar Vilka fina julbilder alla får...Vi tänkte åxå ta nåt men hur fan ska man få ungen att sitta still? 

Alexander 090210
  • Liddi
    Catasita81 skrev 2010-11-27 12:09:47 följande:
    ÅÅÅ GRATTIS!!!! Guud så underbart!!!!

mills; PEPPARKAKOR! Skrattande
    Haha  ja självklart  
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-11-28 10:58:10 följande:
    Ska man bara trycka på "Ladda upp en bild" ? när man vill lägga in en bild? Händer ju ingenting då
    Ja då ska du kunna välja på din dator var du vill hämta bilden....som när du vill ladda upp en bild till ditt galleri.
    Alexander 090210
  • Liddi
    mmmiikaela skrev 2010-11-29 07:58:19 följande:
    hej allihoppa, jag har bytt nicknamn :) men nu är kjag tillbaka igen, hittade inte tråden :D
    Miliam ska bli storebror i slutet på juni :) och jag har börjat plugga, så jag hinner klart innan nästa kommer, det är skönt =)
    annars händer inte speciellt mycket här. Miliam går på dagis och jag pluggar som sagt, hemifrån. de är internet baserat, det ör väldigt skönt, speciellt nu när man är gravid igen och mår som en påse skit vissa dagar :P
    Grattis till bebisen i magen Hur går det för Miliam och maten?
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5