• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

mmmiikaela skrev 2010-11-29 17:07:23 följande:
    tack så mycket :) jodå de går bra, har gått bra sen de var snö sist, men så fort snön kommer så kommer herpesen och problemen, men nu sist vara de inte så länge som tur va o nu är de ok igen! dock har han börjat sätta i halsen o de sitter fast i timmar, sist var de 6 timmar så nu den 10e december ska han på utredning för han har antagligen ärrbildnader i matstrupen som gör att de fasnar på konstiga sätt.
    Men stackarn Skönt att han får kolla upp det...är ju jättejobbigt att behöva sätta i halsen.
    Alexander 090210
  • Liddi

Lex fattar inte vad han ska med pottan till men han sitter på den ibland framför tv:n. Annars vill han mest lägga saker i den  

Alexander 090210
  • Liddi
    bocabo skrev 2010-12-02 15:10:48 följande:
    Haha, vad rolig han är!
    Hehe ja han har sina ljusa stunder
    Alexander 090210
  • Liddi

Lex skolades åxå in i augusti...hans inskolning tog lite tid men när det väl lossnade så blev det ordentligt och nu vill han inte gå hem

Alexander 090210
  • Liddi

Jag misstänker att Lex kommer ha det lite svårt med talet, det ligger i släkten. Han säger inte mycket som man begriper och verkar inte så intresserad av att lära sig heller utan de är det gamla vanliga Lampa, mamma, titta, buss, kom osv. Han säger bil men ingen fattar det...han säger typ brrläää (väldigt logiskt att det betyder bil va? ) Han visar mest med att peka när han vill något eller tar mig i handen och leder mig dit han vill.

Alexander 090210
  • Liddi

Å vad söta killarna är

aihpoz: Skönt att höra att inte alla babblar som galningar än Ja jag tycker åxå att man försår ganska tydligt vad han vill ändå och då kanske de inte ser nån anledning att lära sig i all hast heller  

Alexander 090210
  • Liddi

Å vad söta de är Haha men storebror set inte ut att gilla att vara pepparkaksgubbe  

Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-12-12 08:45:24 följande:
    Första 15 bilderna tyckte han var kul men Milton tittade bort hela tiden och klev upp. Fram med godis skålen så han satt kvar men då ville EMilio därifrån istället Inte lätt att vara storebror
    Haha ja jag kan bara tänka mig att försöka få TVÅ att sitta still och titta i kameran samtidigt Hade problem med Lex förra året och då kunde han ju inte ens gå...har inte tagit årets krig än men det börjar väl bli dax  
    Alexander 090210
  • Liddi

Vad fina magar ni har  

Alexander 090210
  • Liddi

haha har de här blivit en magtråd nu? Jag kanske ska lägga in en bild jag åxå  

Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5