HjärtatAlicia skrev 2011-04-11 17:22:14 följande:
Hej tjejer!
Har en överenergisk dotter som är född 25 februari 2009, på bf dagen ;)
Ville ha 2 år mellan barnen, men vi separerade när dottern var 10 månader, men hittade tillbaka till varandra igen efter ca 3-4 månader och bor tillsammans igen :)
Började syskonverkstaden i höstas.. och efter 4 månader fick jag ett plus. Fick bf den 15 oktober och skulle ha varit i vecka 14 nu, men började blöda förra fredagen och åkte in till gyn på måndagen, när jag precis gått in i vecka 13. VUL visade att bebis dog redan vecka 6-8 och jag åkte in och ut på gyn 3 dagar förra veckan. Ska dit igen på torsdag för att se om allt kommit ut eller om jag måste skrapas.
Vi mår jättedåligt av detta, och mitt i allt så begravde vi min brorson (4 år) i fredags..
Det skulle bli 2,5 år mellan dottern och syskon.. men så blir det inte :(
Kommer vänta 2-4 mens(ar) innan vi kör igång igen.. så kroppen hinner vila, och själen läka..
Har gått ur alla andra trådar som jag var med i, eftersom alla där har kvar sina bebisar i magarna och ska föda i oktober, så kände jag att jag ville ha lite folk utanför familj/vänner att prata med..
Beklagar missfallet OCH förlusten av din brorson...så fruktansvärt

Håller tummarna för dig när du väl bestämmer dig för att du orkar försöka igen. Vad heter din flicka? Jag har en Alexander född 10 februari.