• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Ruso skrev 2010-08-05 01:05:32 följande:

Någon som vill fynda en skaljacka i 98 till mig (grön eller blå), här har de inte flera i de färgerna... 140 kr skulle sitta bra för en "stackars" student

92 kanske också kan duga... glömde att de är stora i storlek, han är strax under 90 lång...
    Snälla!
  • Lejån
    Ruso skrev 2010-08-05 01:22:01 följande:
    92 kanske också kan duga... glömde att de är stora i storlek, han är strax under 90 lång...
    Snälla!
    98:orna tror jag var slut här igår, men jag tror det fanns någon 92:a kvar i grönt. Men det var såklart igår så frågan är vad som finns idag. Men om du vill kan jag spana om vi ska förbi centrum.
    längtar efter sommar & sol
  • iAnnaMaria
    Ruso skrev 2010-08-05 01:22:01 följande:
    Snälla!
    Kan kolla här..
  • iAnnaMaria
    mollan nu skrev 2010-08-04 23:21:29 följande:
    ja den var verkligen fin. Hade gärna haft den i vintras Min 9 månaders klämmer sig i 92 snart så det blir till att köpa kläder på barnavdelnigen numera :,-( Lindex har verkligen inget fint till pojkar från 86 och uppåt. Vart handlar man då?
    Stor då :). Min 13 månaders har 80/86 ännu..
  • Snorky
    Ruso skrev 2010-08-05 01:15:11 följande:
    Nä, inte är man för gammal för fordon och dyl på kläderna när man är 5,5 år?? Min 11 åring skulle gärna ha det om bara det fanns i hans storlek...  Barn i den åldern brukar väl ändå tycka om att leka med fordon osv? Vad vill du ha på hans tröjor då, och vad vill han ha?
    det beror lite på designen, men mkt som kommit nu känns lite väl barnsligt, tex den med cementblandaren o randiga ärmar. Snygg, men mer för småkillar. Köpte den till nästan 4-åringen, men 5½-åringen uppskattar den inte. Däremot har Me&I mkt fordonskläder som fortfarande uppskattas! Så det beror helt på!

Sen beror det väl lite på barn, min 5½-åring leker inte med bilar alls längre... det är bara lego som gäller. Jag vill ha snygga tröjor till honom, lite tuffare stuk som HAN gillar. Det är jätteviktigt att HAN tycker om tröjorna, för jag orkar inte ha en dispyt om kläderna var eviga morgon. Säkra kort är kläder med  Star wars, lego, transformers, lite tuffare bilprint etc.

Så känner jag, och ärligt så trodde jag faktiskt inte att jag skulle börja gilla den "tuffa" stilen så pass som jag gjort, då färgglada alloverprint varit något jag tokälskat länge. Men det är tydligen slut med "gulligullet" nu
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Evve81

Snorky: Jag kan känna samma åt dottern som är 5,5 år. Stod igår och höll i en name it jacka en med fjärliar och en rutig jag tog den rutiga för jag tänkte att det var med för "större" barn

• Xgirl83
    winters skrev 2010-08-04 15:55:39 följande:
    Så underbar ny fleeceoverall, synd att den inte passar min lille knodd...
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    Ja den är fin! Men jag tyckte den marinblåa var rätt trist (som alltid med pojkkläder). Men kan man köpa den grön-rosa till sonen utan att  få en massa kommentarer om det är en tjej man har i vagnen?
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Enensammamma

Min dotter är en kille Nya inköp i bildtråden

Jag saknar TUFFA kläder till tjejer. Gärna rosa och lila/gröna med bilar, flygplan, robotar osv på. Vart finns det???

Min unge är ingen prinsessa och ett offer liksom Vi har mkt rosa också men vill inte att min dotter ska hamna i ett fack.

vill ni det med era killar? Har dom bara "tuffa" kläder eller hur tänker ni?

• Enensammamma
    Xgirl83 skrev 2010-08-05 13:35:53 följande:
    Ja den är fin! Men jag tyckte den marinblåa var rätt trist (som alltid med pojkkläder). Men kan man köpa den grön-rosa till sonen utan att  få en massa kommentarer om det är en tjej man har i vagnen?
    Hade LÄTT gjort det
  • TeDrickaren

Fyndaden tre skaljackor idag, en i strl 98 (röd) två i 86, rosa och röd.....tror ni att våra tvillingar kan ha dem till våren?? de har strl 80/86 nu, provade de och de var riktigt stora.....

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11