Ruso skrev 2010-08-05 01:15:11 följande:
Nä, inte är man för gammal för fordon och dyl på kläderna när man är 5,5 år?? Min 11 åring skulle gärna ha det om bara det fanns i hans storlek... Barn i den åldern brukar väl ändå tycka om att leka med fordon osv? Vad vill du ha på hans tröjor då, och vad vill han ha?
det beror lite på designen, men mkt som kommit nu känns lite väl barnsligt, tex den med cementblandaren o randiga ärmar. Snygg, men mer för småkillar. Köpte den till nästan 4-åringen, men 5½-åringen uppskattar den inte. Däremot har Me&I mkt fordonskläder som fortfarande uppskattas! Så det beror helt på!
Sen beror det väl lite på barn, min 5½-åring leker inte med bilar alls längre... det är bara lego som gäller. Jag vill ha snygga tröjor till honom, lite tuffare stuk som HAN gillar. Det är jätteviktigt att HAN tycker om tröjorna, för jag orkar inte ha en dispyt om kläderna var eviga morgon. Säkra kort är kläder med Star wars, lego, transformers, lite tuffare bilprint etc.
Så känner jag, och ärligt så trodde jag faktiskt inte att jag skulle börja gilla den "tuffa" stilen så pass som jag gjort, då färgglada alloverprint varit något jag tokälskat länge. Men det är tydligen slut med "gulligullet" nu