• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:01:30 följande:
    Va på Lindex i går och såg att de reade ut massa av de nya äppelkläderna, verkade lite skumt. Undra om det är nåt fel på dem? hmm..
    ja samma på vårt lindex {#lang_emotions_surprised}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Xgirl83
    Peak skrev 2010-03-23 19:58:11 följande:
    okej, dåligt dock tycker jag, borde finnas i de färger som jackan finns i!
    Ja, det är trist, men det är väl inte tänkt att de ska användas tillsammans ändå.
    Va på Lindex i går och såg att de reade ut massa av de nya äppelkläderna, verkade lite skumt. Undra om det är nåt fel på dem? hmm..
    Vad konstigt! Det var ju nån mer som skrev det. Man börjar ju undra.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Februarii
    Buttelina skrev 2010-03-23 20:05:12 följande:
    ja samma på vårt lindex
    Hoppas inte :( Har köpt matchande till barnen som jag inte tänkte ta fram förrän till ett kalas. Fult av Lindex om det är något fel på dem... Fanns det mycket av många stl?
  • Rosenbarn
    Februarii skrev 2010-03-23 20:19:44 följande:
    Hoppas inte :( Har köpt matchande till barnen som jag inte tänkte ta fram förrän till ett kalas. Fult av Lindex om det är något fel på dem... Fanns det mycket av många stl?
    Här i Örebro såg jag inte att de reades. Dock kanske jag ska ta och tvätta dem för jag tänkte använda dem i vår/sommar inte nu... Har inte kvar kvitto för de tog de när jag rekla´merade en klänning,,,,

Skumt att de reaR REDAN???
  • Virrpirr
    Februarii skrev 2010-03-23 20:19:44 följande:
    Ja det fanns rätt mycket olika storlekar, konstigt att de rear ut vårnyheter liksom..
  • Mimou

Tror att de rear även relativt nya kläder när det börjar bli utplockat av dem!

Jag har hittat mumin kläder från senaste omgången på rea för längesen, men då fanns det endast "udda" plagg kvar.

• Virrpirr
    Mimou skrev 2010-03-23 20:27:52 följande:
    Tror att de rear även relativt nya kläder när det börjar bli utplockat av dem! Jag har hittat mumin kläder från senaste omgången på rea för längesen, men då fanns det endast "udda" plagg kvar.
    Jo så kan det ju vara, det var ju inte en hel stång full direkt kanske typ 20 plagg totalt eller nåt.
  • h80
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:26:58 följande:
    Ja det fanns rätt mycket olika storlekar, konstigt att de rear ut vårnyheter liksom..
    På hemsidan är de inte på rea, konstigt
  • winters
    star67 skrev 2010-03-22 21:06:37 följande:
    ja de är fina jag köpte idag en och det var sista som var kvar i min butik och det var tur att det var 80 och den passade bra tycker jag. jag var sugen att köpa de beiga också men jag tyckte att de räcker nu han har två shorthänglse en i jeans och en såna tunna tygg. men man vet inte om jag åker igen kanske jag köper den ocksåja Pikétröja behöver jag med men jag bara kollade på lindex och det var bara en från fix röd, jag ville ha vit eller en annan färge. men nu såg jag att hm har fina Pikétröja kanske blir en sån vit eller turkos. vilken färge köpte du?? vilken är finare?? 
    Hihihi, jag räknade till 15 pikétröjor i olika storlekar i dag! :) Har turkos, orange, marin, lime från H&M. Flerfärgad från H&M. Vit med Tiger från H&M. Marin/vitrandig, grön/vitrandig och turkos/vitrandig från H&M. Grön från POP. Och fem stycken randiga från Alfons Åberg. Och just det ja, den röda från FIX på väg från e-handeln! :)
    Oscar 091001
  • Glittrax

åååh.. behöver råd angående regnställ/galon....

idag innan dagis fick dottern på sig fleecefodrade bamsegalonjackan, fleecebyxor och galonhängselbyxorna, men ändå hade hon blivit blöt på byxorna innanför och strumpor?...tänkte inte ta på henne vinteroverallen nåt mer då vi har runt nollan nu...

Hon har även fleecefodrade galonbyxor "outwear" från lindex, som blev kvar här hemma men hur står de mot väta?.... galonbyxorna är abeko och trodde de skulle klara vatten, men personalen sa att hon nog fått in snö så därför hon blev blöt. Även fleecefodrade handskarna från abeko blev blöta inuti, är abeko dåliga galonkläder?

Har beställt fix skaljacka och överdragsbyxa, hur klarar de väta? sitta i vattenpölar....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11