• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Rocktroll skrev 2011-11-13 19:19:03 följande:
    H&M har annars fått in jättefina festligare klänningar i dagarna Glad
    du menar dem som var för 99 kr??

den svart/vit från lindex var fin men hade den varit en annan färge bättre. och finns en annan också helt i svart med blomma men det också färge är inte bra, hon gillar glada färger mest rosa lila serise.
    dem prikiga jag gillade inte dem.
  • Odd Pixie
    Gurkan skrev 2011-11-13 11:07:44 följande:
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?

Kappahl har ett unisex-märke som heter Kaxs. Titta där vettja, de verkar ha mycket fint! Glada färger, ränder, mönster, prickar osv.
  • star67

Gurkan skrev 2011-11-13 11:07:44 följande:
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?

kommer lindex att ha dem här fina snart den där med mommin tryck är underbart dem här kostar mellan 79-129 kr men med rabatter blir dem billigare..
  • Loppan boppan

Jag betalar inte 300 spänn för en finklänning som används 1 gång på jul/nyår. Hutlöst isf köper jag beg på tradera

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Rocktroll
    Loppan boppan skrev 2011-11-14 16:52:06 följande:
    Jag betalar inte 300 spänn för en finklänning som används 1 gång på jul/nyår. Hutlöst isf köper jag beg på tradera
    Min dotter ska ha denna. En nästan exakt kopia av min brudklänning :) och 99 kr känns som ett bra pris.

www.hm.com/se/product/94770
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Xgirl83
    Loppan boppan skrev 2011-11-14 16:52:06 följande:
    Nej, inte jag heller. Och en sån "nyårs-klänning" känns ofta FÖR uppklätt på andra kalas så de blir ofta just bara använda på nyår. I alla fall om vi köpte nåt sånt. Dottern fick en jättefin klänning förra julen av en släkting, och den blev bara använd på nyår.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili
    Xgirl83 skrev 2011-11-14 18:26:59 följande:
    Nej, inte jag heller. Och en sån "nyårs-klänning" känns ofta FÖR uppklätt på andra kalas så de blir ofta just bara använda på nyår. I alla fall om vi köpte nåt sånt. Dottern fick en jättefin klänning förra julen av en släkting, och den blev bara använd på nyår.
    Men kostar den 300 och man har nån form av rabatt (vilket det ofta finns) landar man på ca 200. Är de i  nyskick får man ofta minst 100 kr på T nästa år, så då är det ok tycker jag

Jag brukar köpa "finkläder" till mina barn varje jul. De används dock även till andra fester. Brukar inte köpa rött för det känns så juligt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11