Emmaljunga tråd, Vol 5
Viktorsmamma:
Skulle tippa på 1500-2000kr.
MissR:
Självklart kan man fälla Ozonen i ett helt stycke, men sittdelen måste vara HELT bakåt lutad då :) När det är gjort är det bara att fälla ihop :)
Idag är jag glad! 
Jag har köpt en klargrön Emmaljunga Ozone 10 på blocket som jag har hämtat ut idag!
Superfin med matchande fotsack, sittdyna, regnskydd, myggnät och en leksak som man kan fästa på bygeln, allt för bara 2500kr!
Någon som är i behov av Nitro/Ozone chassi och en Citkorg (eller som kan tänka sig köpa korgen ändå och sälja den vidare) och kan tänka sig att köpa denna ihop med mig, jag är bara ute efter sittdelen!!
www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_Ozone_City_med_liggdel_35054883.htm
Denna annons är också mycket intressant, fortfarande bara sittdelen jag vill ha (OBS! I denna annons vill jag självklart också ha tillbehören, fotsack+dyna) Något av intresse för någon att köpa denna ihop med mig? www.blocket.se/dalarna/Emmaljunga_Ozone__11_35091487.htm&w=3
Viktors; det var det jag hade hoppats slippa :/ Har iaf frågat henne om bussgods kan vara en möjlighet. Annars kanske det finns någon här inne som kan åka och köpa den åt mig, och att den personen skickar med bussgods?.....
Bara att börja fota och skapa Blocket-annons nu då