Emmaljunga tråd, Vol 5
Jag vill också få tag på en footsack i beige till Ozone!! Skicka PM om någon skulle ha en till övers i bra skick till hyfsad peng.
Hur passar en footsack till Scooter på en Ozone?! Någon som vet?!
Jag vill också få tag på en footsack i beige till Ozone!! Skicka PM om någon skulle ha en till övers i bra skick till hyfsad peng.
Hur passar en footsack till Scooter på en Ozone?! Någon som vet?!
Tack för svar Wingtear och lilla snöflingan. Då ska jag inte ens fundera på att prova. Blir till att fortsätta att leta efter en fotsack i beige till Ozone. Hojta gärna till om ni råkar se en någonstans, eller vill sälja/känner nån som kan sälja.
Nej det har du rätt i. Men jag är mer sugen på en enfärgad utsidan och kan tänka mig en annan färg på åkpåse, dyna, filt etc.
Lämnade in min CC/Nitro sufflett för utbyte av fästet igår em och hämtade ut den idag em. Tycker redan att den känns mkt bättre. Hoppas det håller och en bra stund framöver så man slipper gå dit och spänna något mer.
Ellabay: Slappheten i sufflan kan du få åtgärdat hos din åf, be dem byta ut fästet på den till det nya som ska vara bättre och ha en fjäder i istället för de berömda "hacken". Det kan ta en hel dag, tydligen behöver de vara två personer för att göra det, och under lugna timmar i butiken. Men det blir mycket bättre :)
Jag skulle gärna vilja få tag på en Ozone sittdel.
Ellabay:
Köp en Ozone istället. Den har ju samma chassi som Nitro, men en annan, ergonomisk, sittdel.
Och det verkar som att du redan har en CityCross, då får du två olika chassin och två olika sittdelar att variera mellan. Mitt allra bästa "EL fler vagns köp" :D
gruspinne:
Jag tycker helt klart att du ska köpa en beg CityCross på Blocket och på så sätt få ett chassi med 4 fasta hjul också.
Nyfiken på vad du har för färg på Ozone sittdelen?!
fridajonsson:
Är den ljusa färgen på jungle, samma som på dark beige?!
gruspinne:
Om du skulle sälja enbart Ozone sittdelen, vad skulle du sätta för pris?