Inlägg från: Madebyday |Visa alla inlägg
  • Madebyday

Igår var jag till min BP butik och fick suffletten spänd på både CC och Ozonen - vilken skillnad!! Men vilket monster verktyg dem använde...butikspersonalen tyckte jag kunde klämma själv ett par gånger då hon inte orkade ta i tillräckligt! Men så skönt att ha det gjort!!
    Dem hade en CC i Capri Black framme..och den såg inte alls så tokig ut :) Och den hade det nya, sufflett fästet! 

MadeByDay - Elliot 2010-12-07 <3 - www.threetobecome.blogspot.com
  • Madebyday
    060810 skrev 2011-08-20 16:45:27 följande:
    Ang produktionsdatumet så har du en modell 2011 för de gör alltid sina modeller för nästa år med start sommaren året innan. Som min scooter s som är gjord o uttagen i juli 2011 är en modell 2012. Hoppas du förstår hur jag menar.

Inte ALLTID om jag förstått rätt...

Vagnar tillverkade EFTER SEMESTERN 2011 tillhörs modellår 2012.
    Vagnar tillverkade INNAN SEMESTERN 2011 tillhör modell år 2011.  
  • Madebyday

Ben10:
    Ja, det ska passa, eftersom -08 har Easyfix, som det också är på adaptern.
    Vad har ni tänkt lägga på bilstol+adapter om ni hittar nån beg?

• Madebyday

När det väl blir dags för oss att sälja vår CC -11, hur mycket tror ni det kan påverka priset om man säljer babyskydd+adapter ihop med vagnen resp. separat?
    Vagn

• Madebyday

Forts. Vagn = sitt+chassi, fotsack, allroundåkpåse (skötväska?) Och vad tror ni kan vara ett bra pris för Britax Babysafe Plus II (+adaptrar på stolen, se inlägg 140 i BT) och adapter (till chassit)? Inhandlat seeeen höst 2010?

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5