Emmaljunga tråd, Vol 5
Därför som det är andra hjul alltså?
Går nya däcken att sätta på en 06:a?
Tänkte meddela dem som uppärksammat och visat intresse av att köpa en beggad CC sittdel av mig (eftersom jag i stort sett bestämde mig för att köpa 2 vagnar) att 2 vagns köp inte längre är aktuellt för mig.
Velarnas mästare har bestämt sig...
Kommer köpa en ny CC istället för en beggad Nitro och CC.
Hoppas ni hittat någon sittdel snart, ni som behöver.
Hehe, ja det är en djungel av velade.
Lät först sambon bestämma bland alternativen jag hade lagt fram,
men inte ens hans beslut kunde jag nöja mig med.
Men idag tror jag att ska det beställas vagn och hoppas den hinner komma innan det är försent.
Jag kan ju alltid köpa en vagn med rörliga hjul när bebben blivit lite större och tyngre.
Kanske till nästa vår 
Har beställt barnvagn nu...och det slutade med en CityCross, i färg Bordeaux 
Jag vet att jag inte kommer bli besviken, men kommer nog alltid att längta och tråna efter en NitroCity eller liknande, med rörliga framhjul.
Men barnet växer och våra behov kommer att förändras på vägen och det kommer att komma en dag då vi byter vagn.
Men nu längtar jag bara tills dem ringer från BP och säger att den har kommit 
Btw, fick beviljad HP idag, och har 80 dagar kvar till BF, jippie!
Vad jag förstått enligt tidigare diskussion om ELs regnskydd (det som ingår vid köp), så är dem inte så jätte motståndskraftiga till regn 
Jag vill ha tips på andra regnskydd som passar till en CityCross och som är av bättre motståndskraft än ELs original.
OBS! Jag vet att detta diskuterats i tråden tidigare, men jag hittar inte tillbaka till sidan det skrevs på!!
Skulle också vara kanon om någon kunde lägga upp en bild (i Bildtråden) på sin EL med annat märkes regnskydd, samt ett omdöme om det regnskyddet.
Tacksam för hjälp!!!