Emmaljunga tråd, Vol 5
Lite efter diskusionen, men en kort fråga bara,
vart beställer ni buppa åkpåsarna ifrån?
Lite efter diskusionen, men en kort fråga bara,
vart beställer ni buppa åkpåsarna ifrån?
Hej tjejer!!
Med risk för att skapa ett litet uns irritation, då det jag tänker fråga nyligen tagits upp.
Vill bara göra klart för mig hur det ligger till och hoppas att jag inte köpt fel grejjer!!!!
Det gäller Britax Baby Safe som skall passa på EL vagnar med adapter.
Är det bara BabySafe + SHR som passar på adaptern, eller går det BS + också?
Har nämligen precis, i eftermiddag, varit in på BabyProffsen och köpt ett BS+ och killen som hjälpte oss sa att den skulle passa (adaptern kommer vi hämta ut samtidigt med vagnen om ett par veckor)
Men nu när jag läser vad tidigare skribent frågat, gällande denna, så uppfattar jag det som att det bara är + SHR som passar...(den med "knappen" på handtaget....)
Är jag dum eller? (Förlåt....)
Andra bilstolar än Britax BABY-SAFE plus SHR får ej fästas på Adap tern." SHR är den med knappen, "Singel hand relese". Så vad jag har förstått av detta så har du fått fel information.

Äntligen hämtat hem vagnen från BP, med BF om 7 dagar.
Visat upp och demonstrerat vagnen för blivande morfar, som betalade vagnen.
Imorgon hade jag tänkt ta bilder på vagnen, som är i färgen Pro Bordeaux, LOVE!!!
Och på de extra fästena vi fick till vår Britax Baby Safe + för att kunna fästa den på adaptern, som egentligen bara är till för SHR modellen av Britax Babyskydd.
Nöjda är vi :) Uppvisning under morgondagen i BT :)
Nu ligger det bilder upp i BT på Britax BS Plus, med extra fästen för att passa på SHR adaptern.