Inlägg från: Madebyday |Visa alla inlägg
  • Madebyday

Emmaljunga tråd, Vol 5

Jag går i vagn-bytar-tankar och behöver hjälp beträffande priset för min CC. En CC (sitt+chassi) 2011, uttagen i Nov -10. Quadrolift 2011, uttagen Jan -11 och en Citykorg -10 (uttagen sent -09) Samtliga delar i färg Pro Bordeaux Samt skötväska Sport i färg Pro Titan. Vad tycker ni jag kan sätta för pris på detta? Är det bättre (prismässigt till min fördel) att sälja delar var för sig (dock sitt+chassi ihop), eller ska jag sälja allt tillsammans?!

MadeByDay - Elliot 2010-12-07 <3 - www.threetobecome.blogspot.com
  • Madebyday

Fy så kluven jag är!!! Har nästa fått godkänt av sambon att köpa ett till chassi (begagnat!!), som komplement till vår CC. Men är så kluven i frågan vilken jag ska välja, City Cerox 360 eller Cangaroo?? Tanken är att tjäna en liten slant på att sälja den ligg-/sittdel som vi inte vill använda, men säljandet är inget måste! Bara så fundersam över vad jag ska välja, vill kunna ge sambo enkla raka svar så snart som jag lyckats övertala honom helt!!! Ber om råd och tips!! Varför jag väljer bland C Cerox är för att Nitro/Ozone chassi är för nytt = för dyrt som andra vagn!!

• Madebyday
    Uliise skrev 2011-04-08 17:56:18 följande:
    Tänk på att Cangaroo-sittdelen inte funkar på CC-chassit, om du köper en sådan.
    Nej precis!

Någon av er som har en City Cerox 360 och har något att säga om den??
  • Madebyday
    t0va skrev 2011-05-02 11:28:34 följande:
    Det ska man kunna, jag har jetens sittdel på min nitro, så tvärt om borde funka. Har för mig någon här i tråden kör med den kombinationen. 
    Tack för svar!
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-05-02 17:11:03 följande:
    det vet jag inte

gillade inte att den var så bred och blev tok bred när de dubbla hjulen snurrade utåt, köpte en nitro istället som jag älskar.
    Gillade inte att sittdelen var så tjorvig att ändra sitt/ligg positionerna heller
    Nej, jag känner mig inte heller så bekväm med att den är så bred. Har ju CC nu och har svårt att komma fram i vissa butiker, vill inte gärna ha bredare :/
    Valde mellan Nitro och CC när köpet stod för dörren...ångrar idag att det inte blev en Nitro då, så kunde vi köpt en beg CC..det hade blivit mycket billigare än ny CC och beg Nitro :/
    Har egentligen ingen lust att köpa en Nitro för 4000 när det bara är chassit vi vill åt, och en Cerox 360 känns inte pålitlig när vi behöver dra upp vagnen till 3:e vån (litar inte på att det svängbara styret sitter hur hårt som helst)

Synd att chassina går åt som smör så fort dem kommer ut!!
  • Madebyday
    Salamina skrev 2011-05-02 20:39:52 följande:
    Nix, de nya vagnarna kommer alltid först efter semestern på hösten. Jag har själv en CityCross utagen i maj 2009 :)
    Ja, så tänkte jag med.
    Men vad är det för skillnad på 2009 och 2010 års suflett?

Behöver snabbt svar, snälla någon! :)
  • Madebyday
    Nomen skrev 2011-05-03 14:39:40 följande:
    2010:orna har förvaringsfickor på sufletten, det har inte 2009:orna. Det är nog det enda.
    Kan det finnas något undantag att en 2010 har tillverkats innan semestern (2009) och kunnat sålts i maj?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5