• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-03-05 09:02:30 följande:
    lillronyaÅåååh va söta dina busar ärVad är det för jeans E har på dom sista bilderna?
    Tack!
    Det är lindex, köpta på rean nu nyligen.
    Superbra jeans som han verkligen gillar att ha på sej.
    Lindex har verkligen tagit sej i kragen när det gäller snygga jeans.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-03-05 09:03:41 följande:
    Tack!Det är lindex, köpta på rean nu nyligen.Superbra jeans som han verkligen gillar att ha på sej.Lindex har verkligen tagit sej i kragen när det gäller snygga jeans.
    Aha, tror inte jag sett dom på "mitt" Lindex.
    Ja verkligen, Lindex har ju haft hur mycket snygga jeans som helst nu, innan köpte jag bara på Kappahl men där hittar jag inga alls nu. Däremot hittade jag jätte fina t-shirts där.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Line80

hämtade ut mitt stora paket från småvi igår.. småfolk å NS för hela slanten, så galet fiina kläder!!
    Men mössan va jätte stor på sonen.. funderar på om de krymper något i tvätt eller om man ska behöva byta ner en stl å riskera att den blir för tajt istället?

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Carmen1

Hej!

Om man ska köpa NS jeans till smalisar, vilken modell ska man satsa på då?
    Hur smala är jeansen jämfört med tex POPs slimjeans (tänker då på midjemåttet)?
  • ängeln83
    Carmen1 skrev 2010-03-06 21:50:03 följande:
    Hej! Om man ska köpa NS jeans till smalisar, vilken modell ska man satsa på då? Hur smala är jeansen jämfört med tex POPs slimjeans (tänker då på midjemåttet)?
    Jag har en smalis här hemma och alla NS modeller sitter bra på honom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Viktorsmamma skrev 2010-03-07 09:54:03 följande:
    tack, lättare att få svar här=)har tills ikväll på mig att överväga, dom är ju så snygga!
    Så lite så
    Det fanns två modeller, red raw och raw light, nån av dom är det, kommer inte riktigt ihåg vad skillnaden var, tror dom ena var mer baggy.

Ja, dom är verkligen super snygga, är på jakt efter ett par till sonen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Nova Star-tråden 6