• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2010-03-13 19:22:30 följande:
    kolla min presentationsbild
    =D ah;D 

de blir nog en sådan hörru! den satt ju riktigt bra!

tack för hjälpen!
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-03-13 18:05:32 följande:
    Det var nån som skrev  nåt liknsnde häromdagen. Kommer inte ihåg vem. Våra har hålt bra iaf. Trist att du haft sån otur.
    ja det känns lite trist..speciellt med tanke på att kläderna ju inte är direkt billiga.

Ska ta och maila butiken ikväll så hoppas jag att det löser sig...för som tröjan ser ut nu så känns det inte alls skoj
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-03-13 19:24:09 följande:
    ja det känns lite trist..speciellt med tanke på att kläderna ju inte är direkt billiga.Ska ta och maila butiken ikväll så hoppas jag att det löser sig...för som tröjan ser ut nu så känns det inte alls skoj
    Det brukar ju gå bra att reklamera. Men egentligen ska det inte behövas med kläder i den här prisklassen...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Viktorsmamma

nu så gjordes en beställning på Nova Star kläder

1 par  Denim Shorts strl. 80
    1 par Safari Shorts strl.80
    1 svart mössa strl. M

det hade kunna dragit iväg men då vet jag att sambon hade blivit sur, trots att jag är ekonomen i familjen och vet att vi har råd med att beställa lite mer

Nu har iaf sonen bas shorts i sommar som är snygga som få!!=)

Viktor 26/10-08
  • Kristyr

Jag har denimshortsen och de är grymt snygga

• Viktorsmamma

åh! kan ju jag passa på att fråga vilken storlek ni tog och hur lång din son är. {#lang_emotions_laughing}

Viktor 26/10-08
  • AochJsMamma

Nu har jag beställt de blåa fiiina wct byxorna, tyckte jag var värd det efter detta dygnet (Alexanders astma har varit väääldigt jobbig, o han har som grädden på moset 39,5 i feber.. )

Ser fram emot att få hem dem!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • fabler

om sonen har 92 i NS nya harem, bör vi ta 92 på shortsen då oxå? tänkte lägga en beställning på 2 shorts men har aldrig haft NS short förut.

elias är världens sötaste!!!
  • AochJsMamma
    fabler skrev 2010-03-13 20:32:14 följande:
    om sonen har 92 i NS nya harem, bör vi ta 92 på shortsen då oxå? tänkte lägga en beställning på 2 shorts men har aldrig haft NS short förut.
    jag har 86 till min son som har 86 i alla andra NS kläder, sååå stora tycker jag inte att de är i stl, du KAN säkert ta en stl mindre o de sitter bra, men tycker de satt jättefint i "rätt" stl oxå
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • fabler
    AochJsMamma skrev 2010-03-13 21:13:13 följande:
    jag har 86 till min son som har 86 i alla andra NS kläder, sååå stora tycker jag inte att de är i stl, du KAN säkert ta en stl mindre o de sitter bra, men tycker de satt jättefint i "rätt" stl oxå
    tack då blir de 92.
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Nova Star-tråden 6