• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • lillronya
    Viktorsmamma skrev 2010-03-13 17:02:31 följande:
    nån som har lust att visa bild på de NS mössorna som är tunnast.har somsagt inte nån livebutik att gå till så få ta er trogna till hjälp=)
    Detta är vårens tunna mössor

A är en väldigt liten 4åring med stl M i mössan. Sitter bra på henne.
  • Kristyr

Min som 18 mån har S på bilden...

• AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-03-13 17:18:05 följande:
    om min som är lika gammal har M..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2010-03-13 17:31:22 följande:
    om min som är lika gammal har M..
    nej det är en M....
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2010-03-13 17:18:05 följande:
    okej! tack! Hur stort huvud har han?

ska beställa den Svarta behövde bara försäkra mig om att de va den nya tunna modellen!
    Viktor 26/10-08
  • FL Lisa

en fråga till er...är det någon av er som har haft problem med trycket på den nya blå t-shirten?

jag tvättade min (okej sonens) första gången nu och följde självklart tvättrådet och trycket är nu helt sprucket och ser jättehemskt ut.

Jag har den gamla ljusblå t-shirten med med tryck också och den är tvättad massor med gånger och det trycket är hur fint som helst.

Jag gillar verkligen NS men har haft problem med många plagg nu...har iof fått hjälp varje gång så det klagar jag inte på....men kvaliten är verkligen sisådär känner jag.

• Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-03-13 17:54:37 följande:
    okej! tack! Hur stort huvud har han? ska beställa den Svarta behövde bara försäkra mig om att de va den nya tunna modellen!
    47,6 cm
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-03-13 18:03:07 följande:
    en fråga till er...är det någon av er som har haft problem med trycket på den nya blå t-shirten?jag tvättade min (okej sonens) första gången nu och följde självklart tvättrådet och trycket är nu helt sprucket och ser jättehemskt ut.Jag har den gamla ljusblå t-shirten med med tryck också och den är tvättad massor med gånger och det trycket är hur fint som helst.Jag gillar verkligen NS men har haft problem med många plagg nu...har iof fått hjälp varje gång så det klagar jag inte på....men kvaliten är verkligen sisådär känner jag.
    Det var nån som skrev  nåt liknsnde häromdagen. Kommer inte ihåg vem.
    Våra har hålt bra iaf.

Trist att du haft sån otur.
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2010-03-13 18:03:23 följande:
    47,6 cm
    och ni hade medium? lust att ta en bild på hur den sitter?

sonen huvud är Exakt så stort med {#lang_emotions_sealed} kul att se hur den sitter=)
    Viktor 26/10-08
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-03-13 18:24:14 följande:
    och ni hade medium? lust att ta en bild på hur den sitter?sonen huvud är Exakt så stort med  kul att se hur den sitter=)
    kolla min presentationsbild
Svar på tråden Nova Star-tråden 6