• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Line80

Har tagit så fina modellbilder på mina kids i nya NS outfits.. men får inte in bilderna i mitt galleri.. har ju obegränsat med utrymme så vet inte vad som är fel! Suck!

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Ocikatten
    Line80 skrev 2010-03-10 13:35:32 följande:
    Har tagit så fina modellbilder på mina kids i nya NS outfits.. men får inte in bilderna i mitt galleri.. har ju obegränsat med utrymme så vet inte vad som är fel! Suck!
    Är bilden i sig för stor??
  • Line80
    Ocikatten skrev 2010-03-10 15:38:05 följande:
    Är bilden i sig för stor??
    ja det har du nog rätt i. har jag inte alls tänkt på!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Ocikatten
    Line80 skrev 2010-03-10 15:43:32 följande:
    ja det har du nog rätt i. har jag inte alls tänkt på!
    Det brukar jag missa i alla fall!
  • AochJsMamma

rply: söta kids i fina kläder! Är WCT setet (för det är årets väl..?) lika stort i stl som innan? Min son kan fortfarande ha 80 på sin WCT jacka, vill köpa det blåa o kan inte bestämma stl men lutar åt 86..vad tror du? Han är 18 mån.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Måledal
    AochJsMamma skrev 2010-03-12 05:43:04 följande:
    rply: söta kids i fina kläder! Är WCT setet (för det är årets väl..?) lika stort i stl som innan? Min son kan fortfarande ha 80 på sin WCT jacka, vill köpa det blåa o kan inte bestämma stl men lutar åt 86..vad tror du? Han är 18 mån.
    Min tjej är 2 år och kan ha 80 på wct...så det är svårt det där med storlekar
  • ängeln83

Ni som har nåt wct plagg, hur ser dom ut efter lite användning?
    Jag är sugen på zip tröjan men en kompis till mej som köpt den har reklamerat 2 st som blivit super noppriga enbart vid användning.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-03-12 09:12:36 följande:
    Ni som har nåt wct plagg, hur ser dom ut efter lite användning? Jag är sugen på zip tröjan men en kompis till mej som köpt den har reklamerat 2 st som blivit super noppriga enbart vid användning.
    Jag har haft en hel del av wct-plaggen och de har hållt sej fina hur länge som helst.
    Det blå stället ligger nu och väntar inne hos annacill. Ska bara se till att pallra mej dit.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-03-12 09:14:48 följande:
    Jag har haft en hel del av wct-plaggen och de har hållt sej fina hur länge som helst.Det blå stället ligger nu och väntar inne hos annacill. Ska bara se till att pallra mej dit.
    Ja jag har ju ett par gröna och ett par röda wct byxor sen innan och dom är jätte fina, därför blev jag lite förvånad när jag såg det blåa som hon hade köpt som verkligen såg för jäkligt ut.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-03-12 09:20:43 följande:
    Ja jag har ju ett par gröna och ett par röda wct byxor sen innan och dom är jätte fina, därför blev jag lite förvånad när jag såg det blåa som hon hade köpt som verkligen såg för jäkligt ut.
    Hoppas att hon bara hade otur!
    Jag älskar ju den där blå färgen.
Svar på tråden Nova Star-tråden 6