Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

{#emotions_dlg.flower} Tack kära fantastiska Du {#emotions_dlg.flower}
    Nu jäklar!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox

...tillägger att det jag inte fattat igår i skymningen utomhus var att man kommer åt baksidan av ryggen från den liiiiilla liiiilla fickan nedtill på ryggstödet Hade jag sett den hade jag fattat tror jag
    Jag trodde att man var tvungen att trä/trockla bandet via framsidan på något vis; alltså få loss axelremmen via sätets framsida ha ha därav mina frågor Drömmer
    När Fröken Småland nu skrev "trä in en hand innanför tyget på ryggen av klädseln" så fattade jag
    ; hade ju inte sett någon sådan "ingång" till baksidan eftersom den ju var nerifrån sittdelen

• Bellbox

Vart kan man läsa om tjänsten på Bugaboo som skulle komma ut ?

• Bellbox
    Fröken Småland skrev 2010-10-20 18:56:13 följande:
    Här är annonsen för jobbet på Bugaboo:

www.stepstone.se/jobb--account-manager-Gotebo...

Faktum är att det är ett jobb som jag egentligen är kvalificerad att söka . Jag som just sadlat om och börjat en ny högskoleutbildning *överväger att hoppa av*
    KLART du ska SÖKA
    Sök och låt ödet avgöra sen; då får du ju lite tid att fundera och sen kanske just DET jobbet visar sig vara drömjobbet (klart det är; det är ju Bugaboo!) *avundsjuk* Drömmer
  • Bellbox
    BeautifulFlower skrev 2010-10-20 20:59:58 följande:
    Eftersom din son är omkring 5 månader nu så skulle jag skita i att sätta dit liggdelen.. barn kan sitta i bugaboo´n from när dom är tre månader
    Håller med

Ang din fråga så kan man inte ta av dem utan de "stoppas ner" på utsidan av liggdelen; lite dumt men... det är ju ändå så få månader man har liggdelen och i ditt fall som sagt så skippa ligdelen & kör på sittdelen direkt
  • Bellbox
    modestyclara skrev 2010-10-29 21:40:44 följande:
    kopie-chassi men äkta klädsel?
    Precis vad jag också tyckte det såg ut som...
  • Bellbox
    straw2008 skrev 2010-11-01 07:37:59 följande:
    Bära skötväskan kanske?
    ha ha vilket bra svar!!

Dagens mammor (inklusive migsjälv) ska absolut hänga väskan på vagnen
    -jag har ju t.ex själv sett JuJuBe's ryggsäck-modell och tyckt "nej tack" men har själv en minikånken (& en BeAll skötväska) & Kånken knäpper jag alltid fast om styret
    -har väl burit den 2 ggr som ryggsäck då jag burit in lillen från bilen kanske
  • Bellbox
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:30:19 följande:
    Jag bor i USA sa maste leta vagn (ny som begagnad) har over. Men tack anda for tipset! =) (jag tror dock att vi kommer att satsa pa en ny vagn sa vi far garantin osv med oxa.)
    vad kostar den i USA?
  • Bellbox
    Schäfer skrev 2010-11-02 12:24:23 följande:
    Ok, tack! Så då gäller det att köpa med sig allt om man köper den i vår utomlands.... Ser så otroligt smidig ut
    Tycker personligen den ser lite "knäpp" ut med sin sidokorg när den är "enkelvagn"
    men man vänjer ju sig & jag skulle nog ändå inte ha råd med den
    Undrar vad den kommer kosta??
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21