Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

hej att skrev 2011-05-09 15:30:45 följande:
    Japp, köpte en på blocket! Har minsann hittat ditt galleri genom google , men kom fram till att det inte ser ut som där...

Här är en suddig bild på hur det ser ut:

Ska kolla in ditt galleri igen!
    Nej, tyvärr saknas dina fästen. Köpte du ståbrädan från samma säljare? För annars skall du kontakta säljaren som du köpte ståbrädan av, många säljer brädan i god tro utan att veta att fästena sitter kvar på vagnen, de tror helt enkelt att de skall sitta där och att brädan inte behöver fästen.
  • Fröken Småland
    Pandamamma skrev 2011-05-09 18:47:09 följande:
    Tack Fröken Småland för att du också tog dig tid att svara!
    Jag är rätt vagnfixerad sedan tidigare (detta är mitt tredje barn) så nu har jag ju alla förutsättningar att grotta ner mig riktigt. Verkar vara i gott sällskap här!
    Man kan lugnt säga att du är i gott sällskap Drömmer Och en Bugaboo måste varje förälder med någon som helst självrespekt ha ägt någon gång i sitt liv Tungan ute
  • Fröken Småland

Jag tycker precis som AnPa att Cameleon/Frog/Gecko har ett superbra rakt sittläge (som annars ofta blir en källa till irritation för barnen). Men som hon också skriver så har vissa Brio dåligt upprätt läge, exempelvis Sing och även Mountain Buggys vagnar.

• Fröken Småland
    Katten77 skrev 2011-05-10 07:40:23 följande:
    Tack för era snabba och fina svar! Har tyvärr ingen Bugaboo-butik i närheten :( så det blir Blocket-jakt för mig...
    Var bor du? Kanske någon bor i närheten och vill bli bjuden på fika mot en Bugaboo-demo?
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 00:44:32 följande:
    Blir gaaaaalen! Är det Bugaboo som e så jäkla sega med att ge butiker/butikerna INFO om div delarar kan beställas & pris?????????????????  

Dom FÅ butiker som har svarat mig mm får inga snabba svar av Bugaboo! Tar flera dagar för att få svar & ibland måste dom maila dom i omgångar!!       Va F-N e det för service ???????
    Alla butiker med självrespekt har redan koll på vilka reservdelar som kan beställas och vad de kostar.
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 09:15:05 följande:
    Tror jag bara ringt någon gång till butikerna & sedan mailat då jag ej haft tid att sitta o ringa
    Med risk för att låta som en riktig pms-kärring, men tar det inte längre tid att skriva en massa sur-inlägg här än att ringa någon av butikerna?
  • Fröken Småland
    Ellabay skrev 2011-05-17 11:41:28 följande:
    Så med cam sufletterna funkar camsetet på geckon? Även topsetet?
    Med Cameleons sufflettspännen så funkar det hyggligt. Sittdelstoppen och liggdelslocket passar perfekt, medan suffletten blir lite påsig men det beror på hur petig man är om det är snyggt eller inte
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:45:39 följande:
    Med Cameleons sufflettspännen så funkar det hyggligt. Sittdelstoppen och liggdelslocket passar perfekt, medan suffletten blir lite påsig men det beror på hur petig man är om det är snyggt eller inte
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 12:44:12 följande:
    jag bytte aldrig spännena,dom skulle va desamma 
    Helt rätt, det är suffletpinnarna som skall bytas. Skrev jag inte det? Drömmer
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 14:11:25 följande:
    Kanske tolka dig fel   Du skrev "sufflettspännena"  och då tänkte jag på fästerna (som man petar ner sufflett pinnarna i) som vissa säger att man ska byta ut oxå.....som man inte behöver 
    Haha, det var jag som försökte verka oskyldig, jag skrev helt fel
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21