AnnaoSabina skrev 2010-07-05 02:16:47 följande:
Hejsan.
Jag är HELT NY när det gäller bugaboo CAMELEON då jag alltid ansett att den är för dyr och inte brytt mig så mkt om den vagnen.
MEN NU.... har jag fått en helt annan syn på den och tänkte faktiskt köpa en som extravagn när min mellantjej är på dagis så vill jag ju inte springa runt med min minsta tjej i syskonvagnen. Det blir alldeles för jobbigt..
Så nu vill jag veta för och nackdelar med bugaboon.
Det jag oxå undrar är vad som menas med att chassit "glider" och från årsvilken modell som det "nya glidande" chassit började användas?
Från vilken årsmodell är det de nya knäppet till teleskophandtaget (alltså då man inte skruvar för att förlänga utan "knäpper upp" för att förlänga.
Vilka årsmodelle är bäst?
Vad bör jag tänka på?
Kramar!
Personligen så skulle jag köpa en ny! men iom att du bara ska ha den som extra vagn så e de ju rätt dyrt att lägga dom summorna som en ny vagn kostar.
om du ska köpa en från blocket så skulle jag köpa en som är från i år eller sent 2009 för dom ska inte glida. bugaboo ska ha löst de problemet.
en annan tanke är att höra med säljaren om denne kan hjälpa till med en ev. reklamation.
annars så skulle jag titta på en äldre vagn med vingmuttrar. de chassit fanns upp till 2007 och möjligen början av 2008.
men om jag själv skulle köpa en bugaboo vagn så skulle jag satsa på att köpa en frog till en billig penning och investera i en ny klädsel. tror att
kidzshop.se fortfarande har nån bas kvar till frog!