• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

yrväder skrev 2010-07-21 00:04:22 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2010-07-20 23:40:25 följande:
    Frog chassi
    Det är väl ett gammalt camchassi? Med skruvar?
    ja men se där! jag såg inte skruvarna fick sötta på mig glasögonen för att se dom!
    Men det stämmer bra, det är de gamla cameleon chassit! *pinsamt*
  • Noiis
    Caeruleus skrev 2010-07-21 11:51:59 följande:
    Hmm...och det är väl det säkra chassit eller hur? Alltså det som inte glider..
    ja det stämmer bra. det gamla kan givetvis oxå gå sönder, men det kan inte glida. jag var jätte nöjd med det gamla chassit när jag hade den modellen
  • Noiis
    ElismammaEmelie skrev 2010-07-25 22:47:30 följande:
    Hej!
    Är det någon här inne som köpt från pramworld??

Jag funderar på att köpa det mindre bugaboopaketet (vagn, barnstol, åkpåse),
    är det ngn som köpt detta paket?

Hur var servicen? 
    Hur lång var leveranstiden??
    Fick man alla delar samtidigt om man beställt paketet?

Åhh vad jag vill beställa nu!!!

Mvh E
    Jag brukar handla hos pramworld när jag är hos min bonusfamilj som bor väldigt nära personalen är underbart trevliga och hjälpsamma! så jag kan varmt rekomendera dom som butik!
    Jag har hört av flera som har handlat vagn från dom att dom är nöjda och att allt har gått smidigt!
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-02 14:49:47 följande:
    Nu har vagnen anlänt Fast jag har inte kunnat hämta den än då sambon har bilen och jobbar sent, antar att det inte är så lyckat att slänga upp paketet på tvillingvagnen med två barn i kanske Flört
    Jag har kört barnvagnspaket på singelvagnar det går! men jag skulle inte göra det om man har långt att gå hem
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-02 16:08:36 följande:
    Tja, det är väl lite drygt 2 km enkel väg Haha, nä men jag får nog försöka få med karln och hämta det ikväll ist, kanske bäst så
    hehe nää då förtår jag att du väntar på en bil själv har jag lyxen att ha posten 5 min bort!
  • Noiis
    MiaEd skrev 2010-08-02 16:14:50 följande:
    TIll min frog funkar Easy Rides ståbräda jättebra, och den är billigare än den som är "till för" Bugaboo
    Vår lilla godis skrev 2010-08-02 16:07:11 följande:
    Jag förstår inte varför folk verkar tycka att buggan är så dyr, det hör man ju ofta. Men den är ju knappt dyrare än andra vagnar...
    Jag tror att andra vagnar har stigit i pris  långsamt.. medans buggan alltid kostat samma
    Nä buggan har haft prishöjningar även den! när jag köpte min gick den på 8700 kr här i sve.
  • Noiis
    Madzo skrev 2010-08-02 22:29:51 följande:
    Var får jag tag på det? Skrattande

Har bett sambon kolla om han kan fixa till det jag med, men än har inget hänt...Flört Haha. Men man kan köpa ett servicekit har jag för mej? Finns det alltså grejer man kan smörja med & sånt i det?

Tänkte jag skulle höra mej för om det är vanligt att det gnekar & gnisslar så mycket, eller om det är nått knas med vårt chassi..?
    plocka isär vagnen och gengör den med lite diskmedel och vatten!  smörj sen med silicon spray =) det brukar göra susen! plus att man får en "ny" vagn igen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21