• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Onyxia skrev 2010-05-18 22:26:54 följande:
    Detta känns ju rätt kaxigt med:www.blocket.se/malmo/Bugaboo_Cameleon_2667659...www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-rod-svart-au...Samma vagn utlagd både på blocket och tradera. Får ju hoppas att dem inte tänker försöka få den såld på båda ställena samtidigt!
    Jag stör mig dock på en helt annan grej...
    varför uppdatera en 09a med punkteringsfria hjul? dem säljs ju med dom!
    en annan grej e lappen som sitter nere vid benen på sittdelen... e denna en usa modell eller en kopia?
  • Noiis

Fasen vad störande.... mina sufetter och sittdelsklädsen har blivit missfärgade av basen Nån som har tips på hur man får bort det? tvättade idag och det gick inte bort. hur gör man för att undvika att det ska missfägas igen sen? har ju inte använt en blöt bas! utan de måste vara torrfällning

• Noiis

I dag har jag haft tråkigt och sytt en suflett alla mina gamla egensydda ligger på de där braiga stället som man aldrig minns vart det e bild finns i bildtråden om nån vill kila dock så var noa med hjälpare så snedslån blev ju lite sisådär.. men men de e bara att göra om en annan dag :D

• Noiis
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:39:59 följande:
    Vad fin den var! En sufflett man blir glad av
    Tack! Ja men visst  nu blir man extra glad när man ser vagnen även fast jag e sur på den 

Pruseluskan skrev 2010-05-28 21:33:02 följande:
    såg snyggingen i bildtråden. It's lovely
    Tack
  • Noiis
    Kajsan skrev 2010-05-31 00:04:05 följande:
    Nä, jag tycker det låter smått varmt att ha åkpåse när det är 110 grader varmt ute. Men det är jag det 
    instämmer med kajsan, men på mina delar av sthlm så har vi inte 110 grader och här används åkpåsen på kvällarna! lättare så slipper man bunkra på med kläder och noa somnar gärna i vagnen om vi e ute sent. jag använder iof lodgern å den kan man ju ta ur innedelen i!
  • Noiis
    imsa skrev 2010-05-30 23:11:38 följande:
    straw2008 och sjukhusmamman, TACK! Ska kolla med bonti. Bor dock i de södra delarna av landet och här har bonti slagit igen.tack, tack!
    bonti kan skicka!

E de nån som kan påminna mig hur jag spänner bromsen? den tar inte riktigt!
  • Noiis
    han skrev 2010-05-31 11:50:23 följande:
    suck ...en till fråga till er alla experter :/ har precis fått min parasoll från tradera, men människan har bara skickat med fäste nr3 till cam... var ska den sitta på vagnen? den verkar ju alldeles för stor  och kan man köpa lösa fästen? funkar fästena från mugghållaren? oj vad många frågor det blev
    den ska sitta på ramen, dom gamla parasollen kom bara med de fästet och kan inte bytas. kan man ta bort fästet på ditt?
    bonti och NK har fästen hemma. säkert kidzshop.se oxå! ja de e samma fästen som till mugghållaren
  • Noiis
    emiliasmamma skrev 2010-06-04 16:56:39 följande:
    Hej har en fråga om liggdelen till camelon.
    När man tar bort madrassen sä är där i mitten på varje långsida två svarta remmar med en ring. Vad har man dessa till?
    det är väl en säkerhetsgrej som typ alla liggdelar har om jag inte minns fel, så att man kan sätta fast en egen sele i. men jag kan vara ute och cykla men på Noas första vagn fanns dom till för att man just skulle kunna köpa en lös sele och fästa i öglorna.
  • Noiis

Emma Görander skrev 2010-06-04 19:23:39 följande:

en dum fråga kanske, men jag har inte varit ägare av min BB så länge, älskar den såklart ;)
    Såg i en Blocket annons att en tjej skrivit att Topplocket till liggdelen även går att använda på sittdelen, är det verkligen sant?
    jag har inte prövat på vagnen än, då mitt topplock ligger nedpackat..
    På frog jan man ha liggdelslocket på sittdelen. Men inte på gecko eller cam.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21